جک ریلی نایس Run 2500

Run 2500

  • قدرت جابجایی 2500 کیلوگرم
  • تردد نامحدود + فن خنک کننده
  • 12 متر قدرت لیفت درب
  • ساخت ایتالیا

ارسال فوری

تعداد:
52,000,000
تومان

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

جک ریلی نایس Run 2500

 

جک پارکینگ نایس در سری RUN در دو مدل موتور ریلی نایس RUN 2500 و جک ریلی نایس RUN 2500 تولید می شود که هر دو با ولتاژ برق شهری کار می کنند. لازم به ذکر است که مکانیزم عملکرد هر دو مدل الکترومکانیک می باشد. جک درب پارکینگ ریلی نایس مدل RUN 2500 قادر به جابجا کردن درب های سنگین با وزن هر لنگه تا 2.5 تن می باشد و می تواند درب هایی به اندازه هر لنگه تا 15 متر را به حرکت دربیاورد.جک ریلی نایس مدل 2500 یک محصول تمام ایتالیایی می باشد که یکی از بهترین گذینه های برای خرید و انتخاب جک درب پارکینگ ریلی سنگین می باشد.جک ریلی نایس مدل 2500 یک محصول تمام ایتالیایی می باشد که یکی از بهترین گذینه های برای خرید و انتخاب جک درب پارکینگ ریلی سنگین می باشد. کمپانی نایس توانسته با استفاده از تکنولوژی روز دنیا اقدام به ساخت این محصول با کیفیت نماید. شرکت Nice ، یک گروه صنعتی بزرگ و خوش نام در زمینه سیستم های اتوماسیون می باشد که شامل چندین شرکت بزرگ تولیدی است. که انواع درب های اتوماتیک و راهبند و ... راه عرضه مینماید.هنگام خرید موتور درب ریلی مناسب برای سیستم ، باید طول و وزن درب را در نظر بگیرید. موتور ریلی نایس Run 2500 قوی ترین جک ریلی نایس می باشد که برای درب هایی تا حداکثر وزن 2500 کیلوگرم و حداکثر طول 15 متر ساخته شده است این جک با قدرت موتور 870 وات و گشتاور 1390 نیوتن کار میکند و ولتاژ کاری این محصول 220 ولت است و دارای سرعت باز و بسته شدن 0.2 متر بر ثانیه می باشد.
اگر درب ورودی شما سبک می باشد میتوانید از موتور ریلی نایس 600 و یا موتور یلی نایس 1500 استفاده نمایید.

 

 

 این متعلقات عبارتند از:

 

  • یک عدد موتور
  • فلاشر سر درب
  • یک جفت چشمی یا فتوسل
  • ریموت کنترل
  • یراق آلات نصب
  • راهنمای نصب و گارانتی

 


 

 

 

 

 

اگر به دنبال یک جک ریلی قدرتمند و با کیفیت ایتالیایی هستید و می خواهید برای یک مکان پر رفت و آمد استفاده نمایید، جک ریلی نایس مدل 2500 از بهترین گزینه های خرید باشد که قابلیت جابجایی درب هایی با وزن 2500 کیلوگرم و عرض 15 متر و با قدرت 870 وات و گشتاور 1390 نیوتن را دارد.این محصول با کیفیت نماید. شرکت Nice ، یک گروه صنعتی بزرگ و خوش نام در زمینه سیستم های اتوماسیون می باشد که شامل چندین شرکت بزرگ تولیدی است. که انواع درب های اتوماتیک و راهبند و ... راه عرضه مینماید.هنگام خرید موتور درب ریلی مناسب برای سیستم ، باید طول و وزن درب را در نظر بگیرید. موتور ریلی نایس Run 2500 قوی ترین جک ریلی نایس می باشد که برای درب هایی تا حداکثر وزن 2500 کیلوگرم و حداکثر طول 15 متر ساخته شده است

 

 

 

 

 

 

 

این جک با قدرت موتور 870 وات و گشتاور 1390 نیوتن کار میکند و ولتاژ کاری این محصول 220 ولت است و دارای سرعت باز و بسته شدن 0.2 متر بر ثانیه می باشد.اگر به دنبال یک جک ریلی قدرتمند و با کیفیت ایتالیایی هستید و می خواهید برای یک مکان پر رفت و آمد استفاده نمایید، جک ریلی نایس مدل 2500 از بهترین گزینه های خرید باشد که قابلیت جابجایی درب هایی با وزن 2500 کیلوگرم و عرض 15 متر و با قدرت 870 وات و گشتاور 1390 نیوتن را دارد.

 

 

 

 

 

سنسور دما

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این جک ریلی داشتن یک سنسور دمای پیشرفته است که وظیفه آن تطبیق قدرت موتور با شرایط آب و هوایی و دمای محیط می باشد که این ضمانت را می دهد تا از گرم شدن بیش از حد موتور و فشار آمدن به موتور جلوگیری نماید.

سیستم دو سرعته

در بسیاری از جک ها برای گرفتن صدای درب ، سرعت در هنگام بسته شدن و باز شدن کاهش می یابد تا درب ها آرام بر روی هم قرار گیرند. جک ریلی نایس نیز مانند بسیاری از جک ها از سیستم دو سرعته استفاده می کند.

کارکرد بی صدا

وقتی از جک های نایس صحبت به میان می آید ، در کنار کیفیت بالای قطعات و خوش ساخت بودن آن ، نمی توان از کارکرد آرام و بدون صدای این جک حرفی نزد. این جک قدرتمند بدون کوچکترین صدا، کارکرد روان و پرقدرتی را از خود نشان می دهد که به محض دیدن عملکرد این جک ، مجذوب ابهت و بی صدایی این جک قدرتمند می شوید.

سیکل کاری بالا

یکی از ویژگی های جک ریلی نایس سیکل کاری بالا می باشد که از آن بیشتر برای مکان های بسیار پر رفت و آمد مانند کارخانجات ، مراکز تجاری و شهرک های مسکونی استفاده می شود. جک ریلی نایس مدل 2500 می تواند در یک ساعت 28 بار باز و بسته شود.

دارای فن داخلی

جک ریلی نایس run 2500 مجهز به یک فنی داخلی است که در از داغ شدن موتور در باز و بست شدن های پیاپی جلوگیری می نماید.

 

 

 

به طور کلی قیمت موتور ریلی نایس مدل RUN 2500 با توجه به ویژگی های کلی فنی زیر تعریف می شود:

 

  • مناسب اماکن پر تردد و درب های سنگین
  • کارکرد با مکانیزم الکترومکانیک
  • کاربری ریلی
  • عدم نیاز به قفل برقی به دلیل سطح ایمنی بالا
  • قابلیت دو زمانه بودن مدار فرمان
  • موتور درب اتوماتیک نایس RUN 2500
  • مناسب اماکن پر تردد و درب های سنگین
  • کارکرد با مکانیزم الکترومکانیک
  • کاربری ریلی
  • عدم نیاز به قفل برقی به دلیل سطح ایمنی بالا
  • قابلیت دو زمانه بودن مدار فرمان
  • گارانتی 1.5 ساله

 

جک درب اتوماتیک نایس – مدل Run 2500

 

 

بدیهی است که قدرت این جک پارکینگی بی شک مناسب برای کارخانجات، سوله های بزرگ و کارگاه های صنعتی می باشد و اگر به دنبال یک موتور ریلی مطمئن و با دوام برای این دست از اماکن هستید بی شک پیشنهاد تیم  جک پارکینگ فروشگاه آرتادر به شما موتور ریلی نایس مدل RUN 2500 می باشد. یکی از فاکتور های مهم برای خرید یک محصول بعد از قیمت و کیفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد. گارانتی محصولات نایس توسط نمایندگان رسمی این کمپانی در ایران بمدت 1.5 سال در نظر گرفته شده است که این مهم می تواند تضمینی بر کیفیت و دوام تولیدات این کمپانی تلقی شود. برای کسب اطلاعات بیش تر درباره این محصول می توانید با نمایندگان ما در دی سی ای کالا تماس حاصل کنید.

 

 

مجموعه

جک درب پارکینگ – ریلی الکترومکانیک

نام محصول

Run2500

حداکثر توان جابجایی

2500 کیلو برای هر لنگه

حداکثر عرض درب

18 متر

ولتاژ موتور

220 ولت

زاویه بازشو

…..

تعداد کارکرد روزانه

1008 بار در شبانه روز

ثانیه بازشو

0/017

قابلیت نصب باطری بک آپ

….

قابلیت نصب قفل برقی

دارد

قابلیت کارکرد در بازه دمایی

20- / 50+

قابلیت توقف در برابر مانع

دارد

ساخت کشور

ایتالیا

گارانتی

طلایی هیمس سرویس

متعلقات پک

1عدد جک – 1 جفت چشمی – فلاشر – 1 عدد ریموت