دزدگیر اماکن چیست؟

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد.دزدگیر اماکن وسیله‌ای است که به کمک سنسورهای حرکتی نصب‌شده در اماکن مختلف می‌تواند هرگونه حرکت غیرقانونی در زمان‌های تعطیلی فروشگاه و یا سفر را از طریق تماس و یا پیامک به شما اطلاع داده و با کشیدن آژیر بلند در محل، افراد مزاحم را به‌سرعت دور کند.دزدگیرهای اماکن ابتدا مکانیزم ‌های ساده‌ای داشتند که تنها قادر به ایجاد صدا در محل بودند؛ اما به‌مرور زمان و با رشد و توسعه فنّاوری‌های ارتباطی، این امکان به دزدگیرها افزوده شد که بتوانند از طریق تلفن ثابتی که به دستگاه متصل گردیده، با شماره تماس و یا شماره تماس‌هایی که از پیش‌بر روی آن ذخیره‌شده تماس گرفته و حرکت مشکوک را گزارش دهد. امروزه نسل جدید دزدگیر اماکن باقابلیت پذیرش سیم کارت این امکان را فراهم نموده که علاوه بر تماس، گزارشات لازم را به‌صورت پیامک نیز به صاحبان خود اعلام کند. همچنین جدیدترین دزدگیرهای بازار باقابلیت اتصال به وای فای این امکان را به صاحبان خود می‌دهند که بتوانند آن‌ها را از راه دور و از طریق تلفن همراه خود نیز مدیریت نمایند.

 

 

نکات مهم هنگام خرید دزدگیر اماکن

 

دزدگیرهای اماکن ازلحاظ قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارند با یکدیگر تفاوت دارند. خوشبختانه ایران در طراحی و تولید دزدگیر اماکن در جایگاه خوبی قرار دارد و محصولات امنیتی که در ایران تولید می‌شوند، از بهترین‌ها به شمار می‌روند.آنچه هنگام خرید دزدگیر اماکن اهمیت دارد، پوشش کامل نیازهای شما و همچنین گارانتی معتبر و طولانی‌مدت است که خرید شما را تضمین می‌کند. خرید کالای با اصالت نیز یکی دیگر از دغدغه‌های مشتریان است که در «فروشگاه اینترنتی سها ای شاپ» تمام این دغدغه‌ها تامین و رفع رجوع شده است.

 

 

 

بهترین دزدگیرهای اماکن بازار

 

در حال حاضر برندهای مختلفی مشغول فعالیت در بازار امنیتی ایران هستند. برندهایی مانند  GMK، BETA و Firewall برخی از برندهایی هستند که به دلیل تنوع و امکانات خوب، مورد استقبال فراوان قرارگرفته‌اند. در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین و جدیدترین مدل‌های این برندها خواهیم پرداخت.دزدگیر اماکن GMK یکی از برندهای پیشرو در زمینه حفاظتی و امنیتی در ایران است. محصولات این شرکت دارای تنوع فراوانی ازلحاظ امکانات بوده و هر شخص می‌تواند بسته به نیاز خود، بهترین مدل را برگزیند. دزدگیر اماکن GM۶۵۰ از این خانواده علاوه بر منوی فارسی و صفحه نمایشگر مناسب، ۱۰ حافظه مجزای اعلام سرقت داشته و برای کار در اماکن صنعتی نیز بسیار مفید است. دزدگیر اماکن مدل GM۹۱۰ اما امکاناتی بسیار گسترده‌تر در اختیار کاربران خود می‌گذارد. این مدل توانایی مدیریت و فعال و نیمه فعال‌سازی از طریق ریموت و حتی اپلیکیشن تلفن همراه را داشته و قابلیت یادآوری جهت فعال کردن را نیز دارد تا در صورت فراموش کردن، بازهم بتوانید دستگاه خود را فعال نمایید. همچنین ۶۰ حافظه مجزای اعلام سرقت با توانایی نمایش بر LCD را نیز دارد.

 

برند فایروال نیز یکی از کاراترین برندهای تولیدکننده محصولات حفاظتی و امنیتی است. دزدگیر فایروال مدل F۷ که یکی از مدل‌های پرفروش این کمپانی محسوب می‌شود، دارای ۲۴ زون و ۲۰ حافظه تلفن برای اعلام هشدار است و امکانات متنوع و بی‌نظیری را به کاربران ارائه می‌دهد. دزدگیر اماکن فایروال مدل F۱۰ نیز یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار این شرکت است که به دلیل منوی سخنگوی فارسی و کاربری آسان و همچنین امکان نصب میکروفن و شنود صدای محیط و هزاران امکانات جذاب دیگر، به شهرت رسیده است.

دزدگیرهای بتا BETA اما بیشتر به دلیل سادگی در مدل‌ها و قیمت مناسب به شهرت رسیده‌اند. به عنوان مثال دزدگیر اماکن بتا مدل Z۴-LF یک دزدگیر خانگی ساده است که قابلیت تماس نداشته اما دقت و سرعت عمل بی‌نظیری در اعلام سرقت در محل دارد. همچنین مدل Z۷-GMS از محصولات این کمپانی نیز وجود دارد که علاوه بر همه امکانات جدید و قابلیت اتصال به اینترنت و مدیریت از طریق تلفن همراه، امکان سوییچ شدن به درب اتوماتیک را نیز داشته و این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید از همان ریموت دزدگیر برای باز و بسته کردن درب خود استفاده کنید.