بهترین برند های جک پارکینگ در سال 2021

 

جک پارکینگ سوپر یوروماتیک

 

جک پارکینگ سوپر یوروماتیک  جک شفت بلند برای درب های عریض میباشد که طراحی این جک در ایتالیاانجام شده و ساخت وتولید آن در ایران صورت میگیرد . قدرت جابجایی هر بازو از این جک پارکینگ 600 کیلوگرم میباشد و قادر است درباهی عریض را تا 6 متر برای هر لنگه پشتیبانی کن د . مدار فرمان بسیار دقیق تایمینگ قادر است به صورت فست کلوز درب ها پارکینگ بعد از خارج شدن اتومبیل درب به سرعت بسته میشود و بازوهای جک پارکینگ Super Euromaticکاملا ضد اب و گرد غبار میباشند .

 

سوپر یوروماتیک

 

 

به جرات میتوان گفت یکی از بهترین محصولات جک درب پارکینگ  بازار ایران جک الکترومکانیک با برند معتبر اتوماتیک میباشد که توان جابجایی 400 کیلو گرم برای هر بازو را دارد و همچنین هر بازو 3 متر درب را به راحتی جابجا میکند. جک ریموتی یوروماتیک بلیت نصب تک لنگه و دو لنگه را دارد و هم میتوان آن را رو به داخل و هم رو به بیرون (برای درب های بیورن بازشو) نصب نمود. شکل طاهری جک پارکینگی سوپر یوروماتیک بسیار زیبا بوده از رنگ مشکی الکترو استاتیک ضد آب و رطوبت استفاده میکند.جک پارکینگ یوروماتیک از مدارفرمان به روز رامونا استفاده میکند که یکی از بهترین برد های مدارفرمان موجود در بازار ایران است. تنظیمات و عیب یابی آن نسبتاً آسان است ولی عدم وجود خروجی مستقیم قفل برقی ، و عدم امکان تایم دهی مجزا برای باز شدن و بسته شدن لنگه های درب جزء نقاط ضعف این جک به شمار می آید. این برد مدار فرمان جدید از یک سیستم تشخیص مانع هوشمند برخوردار است که در صورت وجود شی در هنگام بسته شدن درب ، با هشدار و ارسال دستور از سمت مدار، مانع از بسته شدن درب می شود و از خسارت های احتمالی جلوگیری می کند. این قابلیت از طریق یک جفت چشمی فتوسل و سیستم ترمزگیری اتوماتیک که اشاره شد ، امکان پذیر می گردد.




 

تنوع محصولات جک درب پارکینگ سیماران

 

در ابتدا گفتنی است که کمپانی سیماران تمرکز خود را بر روی رفع نیاز کاربران مصرف کننده قرار داد و از این رو همگام با تکنولوژی روز دنیا تنوع را در تولید جک پارکینگی خود سرلوحه ی کار خود قرار داد.محصولات جک دو لنگه پارکینگی سیماران در دو مدل تمام ایرانی و محصولاتی با مشارکت پروتکو ایتالیا تولید شده است که در ادامه به طور خلاصه آنها را بررسی می کنیم. سیماران چند نمونه موتور ریلی نیز تولید کرده که به موتور های ساخت ایتالیا تجهیز شده است امروزه سیماران جک پارکینگی خود را در مدل فراز سری P  و S و همچنین جک فراز ریلی خود را مورد استقبال مشتریان مصرف کننده می بیند. 

 


 

جک درب برقی سیماران فراز اس 4

سیماران که از تجربه چند ساله ی خود در تولید جک های پارکینگی بهره می برد، توانسته دست به اقدامی بزرگ  برند و جک پارکینگ سیماران را با موتور و قطعاتی کاملا ایرانی روانه بازار کند. البته این محصول هم به مانند سری P سیماران از نظر طراحی شمایلی چون پروتکو لیدر دارد. عمده تفاوت جک پارکینگی سیماران فراز S4 با این محصول ایتالیایی در نحوه قرار گیری  موتورشان است، موتور در پروتکو موتور رو به بالا می باشد و در فراز رو به پایین قرار دارد.

 




جک پارکینگی سیماران فراز S4 کارکرد خوبی از نظر ترمز گیری دارد و به شدت نرم و بی صدا کار می‌کند؛ به همین دلیل کسانی که از این محصول استفاده می‌کنند مانند سایرین نیاز به تعمیر و نگرانی درباره صدای جک نخواهند بود. همچنین جک فراز S4 سیماران از نمونه‌ی پروتکو لیدر 4 ایتالیا الگو گرفته شده است؛ اما تغییرات اساسی در طراحی آن نیز وجود دارد. به عنوان مثال مکان کلید خلاص کن در این مدل جک درب پارکینگ از بغل به بالا و بهینه تر شده است و ارتفاع آن افزایش یافته است که این مکانسیم جک برقی امنیت آن را افزایش داده و در هنگام قطع شدن برق کارکرد آن را راحت تر می‌نماید.

 

 

 

موتور ریلی سیماران فراز وی 1200 برای مکان هایی که نیاز به باز شدن درب به صورت ریلی یا کشویی میباشد مورد استفاده قرار میگیرد. در بعضی از درب ها موقعیت درب و فضا به گونه ای است که باز و بسته شدن درب باعث ایجاد اشغال فضای زیادی میشود. در مواقعی که کمبود فضا برای باز و بسته شدن درب باشد از درب های جک ریلی استفاده میشود. باید توجه داشت عملکرد درب ریلی نیاز به فضایی به اندازه درب ، در سمت راست یا چپ دارد ، تا درب در هنگام باز شدن در آن فضا قرار گیرد.جک پارکینگی کشویی 1200 فراز V سیماران مناسب برای درب هایی تا حداکثر 1200 کیلوگرم بوده که طبق توصیه کارخانه با نصب اصولی بهترین عملکرد را در این بازه خواهد داشت. موتور درب ریلی 1200 کیوگرم دارای یک فلاشر است که در بیرون درب نصب شده تا در زمان باز شدن درب علامت باز شدن را انتقال دهد. دو عدد چشمی فوتوسل بر روی چهارچوب نصب میشود تا در زمان بسته شدن درب اگر مانعی بر سر راه باشد این جک کشویی عملیات ترمز گیری را انجام دهد . این جک کشویی ایرانی  220 ولت بوده و قدرت موتور آن 450 وات میباشد که بسیار پر قدرت است.

 

 

جک پارکینگی یال 

 

در میان نامهای تولید کننده جک های الکترومکانیک در ایران ، تولید کنندگان سرشناسی دیده میشود از بین این تولید کنندگان جک برقی باید به شرکت تولید کننده درب اتوماتیک یال اشاره کرد که از دهه 80 کار خود را آغاز کرده است و با تولید جک های برقی ( الکترو مکانیکی ) با نام های تجاری  X1 و X2 محصولات خود را در بازار عرضه داشته است.جک پارکینگی یال مدل X2 برای درب هایی تا وزن، 350 کیلوگرم مناسب است. این جک دارای نقاط قوتی همچون: طول شفت 30 سانتیمتر مناسب دربهای دو لنگه، قدرت مناسب تا 350 کیلو گرم، ظاهر زیبا و مدار فرمان بسیار کارا و قیمت مناسب و رقابتی و معایبی همچون: ساپورت نکردن از برق اضطراری و ظاهر به کلی کپی شده از یک نمونه خارجی، می باشد.

 

جک پرایم

 

 

 

جک پارکینگی پرایم P3 - Prime

 

یکی از انواع جک های پارکینگ پر قدرت تولید شده در برند یال جک پارکینگی پرایم P3 که دارای حجم تور بالا و فوق العاده پر قدرت میباشد ، مهمترین ویژگی این مدل طراحی تخصصی برای درب های پارکینگی محیط های مسکونی میباشد . کورس جک پرایم پی 3 طراحی شده برای هرلنگه 3 متر میباشد و قدرت جابجایی 400 کیلو برای هر لنگه درب را دارد . جک پارکینگی پرایم P3 دارای یک جفت چشمی فوتوسل میباشد که با نور مادون قرمز کار میکند ،

 

 

 

یال درب مدرن ، تولید کننده ی جک های اتوماتیک یال دوبازوی پارکینگی ، مدار فرمان دیجیتال ، چشمی و ریموت کنترل  با برند یال می باشد .مفتخریم که پس از سالها تلاش و زحمت بی قفه توانستیم که به مرز و بوم ایران زمین، پیشکشی نو هدیه کنیم  .درواقع هر بنگاهی برای کسب سود دست به فعالیت میزند و ما نیز برای کسب سودِ یک ملت و بالا رفتن ایران در این عرصه، دست به تولید زدیم تا هموطنان ایرانی بتوانند یک جک پارکینگ با کیفیت بسیار بالا را با قیمتی بسیار ارزانتر از مشابه های خارجی بخرند گروه یال درب مدرن از سال 1383 با هدف ارئه ی بهترین خدمات در زمینه جک پارکینگ و کرکره برقی پا به عرصه گذاشت .

 

yall dors 

 

برای ارئه ی یک محصول بی نقص و با کیفیت ابتدا باید تمامی معایب و مزایای کالاهای هم نوع را پیدا کرد و از آنها برای تولید یک محصول استثنایی استفاده نمود به همین خاطر گروه یال درب مدرن در ابتدا، با استفاده از بهترین نصاب ها اقدام به نصب و  راه اندازی انواع جک های پارکینگی نمود تا فن این کار را بیاموزد و آن را در دنیای واقعی درک کند  تا تمامی مشکلات احتمالی و مزایای انواع جک ها و موتور کرکره های خارجی را پیدا کندگروه یال درب مدرن  به کمک  مهندسین توانای ایرانی و  با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و همچنین درک بالا از نیاز مشتری در سال 1392 با افتخار اقدام به تولید جک پارکینگ  صد درصد ایرانی  با کیفیتی کم نظیر نمود و پس از گذشت یکسال و گذر از امتحان های استاندارد و فنی در سال 1393 محصولاتش را روانه بازار کرد

 

جک یال  
 

خرید جک یال

شما با تماس با کارشناسان مجموعه آرتادر  پس از کارشناسی ، میتوانید جک برقی یال مناسب با درب ساختمان خود را انتخاب نمایید و با خرید از نمایندگی جک یال با اطمینان از قیمت و خدمات نصب ، خرید خود را انجام دهید.شرکت یال تولیدات خود را با جک بازویی دو لنگه یال در مدل های X1 و X2 آغاز و عرضه نمود، سری جدید درب پارکینگ یال با نام پریم Prim با کورس های 60 و 70 و جک تک لنگه یال (مخصوص درب های تک لنگه) پرایم با کورس استثنایی 80 سانتی متر میتواند درب هایی تا وزن یک تن را جایجا نماید، جک ریلی یال با جابجایی درب هایی تا طول 15 متر با وزن 1500 کیلوگرم به راحتی میتواند انواع درب اتوماتیک ریلی را جابجا نماید.

 

 

جک پارکینگ یکتا 

 

جک پارکینگ یکتا از جمله جک‌های با کیفیت است. این جک در دو نوع 400 و 600 تولید شده و برای موارد مختلف قابل استفاده است.مدل های 400 مناسب درب‌های بازویی با وزن 300 کیلوگرم و عرض 2 متر بوده و مدل 600 آن برای درب‌های بازویی با وزن 500 کیلوگرم و عرض سه متر مناسب است. ولتاژ جک یکتاگیت 220 ولت و دارای مدار فرمانی مینی رامونا است.جک پارکینگ یکتا گیت یکی از جک‌های پارکینگی ایرانی است که دارای 30  ماه گارانتی و ضمانت نامه معتبر هستند.

 

 

 

 

این جک‌ها دارای انواع مختلفی هستند و برای درب‌هایی تا وزن 500 کیلوگرم مناسب است. از انواع جک پارکینگ یکتاگیت می‌توان به جک‌هایی با تحمل وزن هر لنگه 300 کیلوگرم، 350 کیلوگرم و 250 کیلوگرم و 400 کیوگرم و 500 کیلوگرم اشاره نمود.همواره استفاده از جک‌های پارکینگی برای افزایش امنیت و حفاظت برای درب‌ها استفاده می‌شود.

 

یکتا گیت

 

 

 

ویژگی های جک پارکینگی یکتا گیت ۶۰۰L

 

 

  • این محصول تولید ملی می باشد
  • حداکثر تحمل وزن هر لنگه ۴۵۰ کیلو گرم می باشد
  • دمای کارکرد از ۲۰+ تا ۷۰ درجه سانتی گراد می باشد
  • در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می باشد
  • طول هر لنگه درب ۴ متر می باشد.
  • پک کامل شامل دو جفت چشمی، دو عدد ریموت، فلاشر و مرکز کنترل می باشد.
  • دارای ۳ سال گارانتی

 

 

 

 

 

 

این جک‌ها قابلیت باز و بست درب در محیط‌های شلوغ را دارند. به همین دلیل نیازی به استفاده از نیروی دست نیست.برخی جک‌ پارکینگ روی یک لنگه در نصب می‌شوند و قادرند ردب را تا زاویه 90 درجه باز و بست نمایند. جک پکتاگیت روی دو لنگه در نصب می‌شود و دارای قفل برقی است و توسط ریموت کار می‌کند. قیمت جک پارکینگ یکتاگیت بسته به مدل متفاوت است.

 

جک یکتا گیت

 

 

جک ریلی یکتا 2000 کیلوگرم

 

جک ریلی یکتا 2000 کیلوگرم محصول جدید خانواده جک درب ریموتی یکتا است، شرکت یکتا كار خود را در زمينه محصولات حفاظتي از قبيل جك هاي پاركينگي و درب بازكن هاي تصويري در سال 1395 شروع كرده و توانسته در همين مدت كوتاه، با چاشني كيفيت و بهره وري، اعتبار درخوري را در بازار كسب نمايد. اين شركت كه دفتر مركزي اش در سنگاپور قرار دارد، نام خود را از شركت بزرگ ژاپني توليد اتومبيل وام گرفته است و در حوزه تخصص خود يعني توليد لوازم حفاظتي هم پاي شركت ایرانی با قدرت و كيفيت عمل نموده است.جک ریلی یکتا 2000 کیلوگرم از ظاهر زيبا و مشتري پسندي برخوردار است كه اين مهم با بكارگيري متريال و مواد اوليه باكيفيت محقق شده. آلومينيوم فلز پركاربرد در صنعت توليد جك است كه در جك ریلی 1000 نيز استفاده شده؛ اين مسئله باعث افزايش نرخ امنيتي اين محصول گرديده كه با IP44، از استحكام بالايي برخوردار است. اختصارا لازم به توضيح است نرخ حفاظتي يا IP به بيان ساده بيانگر ميزان مقاومت و دوام محفظه الكترونيكي يك دستگاه در برابر شرايط محيطي من جمله نفوذ آب و گرد و غبار است. محفظه و مدار اين جك مي تواند برودت -10 و حرارت 50+ درجه تاب بياورد و بدنه آلومينيومي آن توانايي تحمل حداكثر 150درجه سانتيگراد گرما را دارد.موتور درب بازكن ريلي یکتا 2000 بر مبناي سيستم الكترومكانيك است كه با ولتاژ ورودي 220، قدرت جابجايي درب هايي به وزن 2000 كيلوگرم را دارد. 

 

 

جک درب اتوماتیک BFT



از مزایای سیستم درب های اتوماتیک BFT  الکترومکانیک ، کوچک بودن اندازه تابلو فرمان ، برنامه پذیری عالی و انعطاف کامل دستگاه با محیط نصب است. این برند ایتالیای که از سال 82 در بازار ایران شروع به فعالیت کرده در همان ابتدا با کیفیت خیره کننده خود توانسته در این چند سال پایین ترین درصد خرابی را در بین سایر رقبا جک پارکینگ داشته باشد .درب های الکترومکانیکی در این برند ایتالیایی به صورت ایمن طراحی شده و این سیستم در برابر فشار متقابل بسیار مستحکم است . از دیگر ویژگی های جک BFT A25 استفاده از قفل  های منحصر به فرد خود میباشد که در مقابل سایر رقبا که از قفل های آلنی استفاده میکنند پیشی گرفته است .

 

 

 

جک پارکینگ BFT   

 

با توجه به اینکه جک پارکینگی معمولا از لحاظ حفاظتی و امنیتی اهمیت زیادی دارد برای قفل نمودن آنها در بعضی شرایط از قفل برقی و در برخی شرایط دیگر از قفل مکانیکی استفاده می شود.بی اف تی ایتالیا کار خود را در سال 1981 میلادی در زمینه صنایع الکترونیکی استارت زد و به صورت تخصصی تر به زمینه های جک درب پارکینگ، راهبند، سیستم های کنترل دسترسی و...وارد شد و البته امروزه یکی از قطب های تولید کننده لوازم کنترل تردد به حساب می آید. بی اف تی همواره خود را متعهد به یک قانون و سیستم اخلاقی می داند که از سال 2013 به طور جدی تصویب کرده است که آن هم کار و تلاش جدی در جهت کسب رضایت مشتری می باشد. جک پارکینگی بی اف تی در کنار راهبند امروزه یکی از محبوب ترین محصولات این برند به شمار می رود که حال قصد بررسی فاکتور های فروش این جک پارکینگی ایتالیایی را در این مقاله داریم.

 

 

 



      

 

تنوع در محصولات جک پارکینگی بی اف تی BFT

 

کمپانی بی اف تی همواره سعی داشته است تا در جهت رفع نیاز کاربران همگام با تکنولوژی روز دنیا قدم بردارد. در این راستا هم سعی داشته است تا جک پارکینگی خود را با تنوع در کارایی های مختلف شامل جک پارکینگی بازویی و ریلی به بازار عرضه کند. جک بازویی یا لولایی بی اف تی یکی از بهترین انواع جک های درب پارکینگی به شمار می رود. شما می توانید برای ساختمان خود با ورودی های مختلف انواع جک های بی اف تی را انتخاب کنید. اگر عرض درب ورودی ساختمان شما 4-1 متر و یا بیش از 7 متر باشد، بهترین انتخاب جک لولایی بی اف تی می باشد. البته زمانی می توانید از یک جک پارکینگی لولایی استفاده کنید که فضای کافی برای حرکت درب وجود داشته باشد. اگر این فضا را در اختیار ندارید گزینه جک درب ریلی بی اف تی باید مد نظر شما قرار بگیرد. این موتور درب را به سمت راست یا چپ درست در کنار دیوار حرکت می دهد تا ورودی کاملا باز گردد. از آن جا که این موتور اصولا برای تک درب (یا درب یک لنگه) به کار می رود، باید قدرت نسبتا بالاتری داشته باشد. بی اف تی نیز با رعایت تمامی این اصول و قدرتمندی در زمینه عملکرد از خود برندی محبوب ساخته است.

 

 

 

جک پارکینگی E5 یک محصول کاملاً تخصصی برای درب های کم عرض می باشد! جک پارکینگی E5 برای درب های لولایی با عرض 1.5 الی 1.8 متر و وزن هر کلی 200 کیلوگرم طراحی شده است. سری جک برقی E5 از از یک مدل 230 ولت تشکیل شده است که با تغییر در بازوی مکانیکی کاربری مختلفی خواهد داشت.بازویی E کمپانی BFT ایتالیا ویژگی منحصربه فرد دائما خلاص را دارد که علاوه بر حرکت با برق در زمان قطع برق با فشار دست باز می شود. این ویژگی برای درب های اتوماتیکی که قابلیت دسترسی به جک زمان قطع برق نیست مناسب است. برد کنترل دیجیتال با قابلیت تنظیم سرعت، شتاب، دو سرعته و ترمز انتهای مسیر این جک برقی قابلیت نصب به آیفون تصویری و تجهیزات مختلف فرمان را دارا است.جک پارکینگی E5 در زمانی که كه درب در كنار ستون با اختلاف عمق تا 20سانتيـمتر باشد به دلیل وجود دو مفصل و دو بازوی مجزا درب را از داخل عمق ستون به سمت بیرون هدایت می کند. در مواقعی که ضخامت ستون یا فاصله درب به دیوار هر حدود 10 سانتیمتر باشد تنها جک برقی قابل نصب جک پارکینگی E5 خواهد بود.

 

 

 

 

جک پارکینگی الکترومکانیک بی اف تی

معمولا از جک برقی الکترومکانیکی بی اف تی  برای تردد های کم تا متوسط استفاده می شود. مثلا در بهترین شرایط برای 40، 50 واحد مبتوان از سیستمهای الکترومکانیکی استفاده نمود. اما یک نکته مثبت دیگر در محصولات جک بی اف تی این است که به علت استفاده از موتور های 24 ولتی در آنها، می توان از سیستم الکترومانیکی این شرکت برای تردد های بالا تر و حتی در مناطق بسیار گرم نیز استفاده کرد. چرا که در این جکهای پارکینگی گرم یا داغ شدن موتور چندان معنایی ندارد.

 

BFT GATE   

 

جک هیدرولیکی بی اف تی

در قسمت های مختلف در سایت بارها گفته شد که بهترین انتخاب برای اماکن پرتردد استفاده از جک بازویی هیدرولیکی می باشد و این بازوها به واسطه فشار روغن از قدرت زیاد و استهلاک بسیار پایینی برخوردار هستند. یکی از قوی ترین انتخابها می تواند از شرکت بی اف تی باشد. BFT جکهای هیدرولیکی با قدرت های متنوع روانه بازار کرده که می توان از آنها برای هر درب پارکینگی استفاده نمود. 

 

 

جک پارکینگ بی اف تی  

   

 

اتصال سیستم کنترل تردد خودرویی به جک برقی پارکینگی بی اف تی

سیستم کنترل تردد خودرویی برای کنترل خودکار عبور و مرور به کار می رود. شما می توانید بر روی اتومبیل خود تگ برچسب شیشه ای قرار دهید تا سیستم تگ خوان، با تشخیص آن، درب را به طور خودکار باز کند. همچنین می توانید برای این منظور از سیستم پلاک خوان نیز استفاده کنید. این مجموعه می تواند به طور خودکار درب اتوماتیک بی اف تی BFT را برای تردد باز کند.

 

 

جک درب اتوماتیک بلانکو

 

جک درب اتوماتیک بلانکو که به تازگی وارد بازار درب اتوماتیک شده، مخصوص دربهای لولایی بوده و تحت لیسانس کمپانی blanco اسپانیا در کشور چین تولید شده و توسط یکی از شرکتهای معتبر این صنف وارد ایران شده می شود. این محصول جزو جک های لولایی قدرتمند بازار ایران است که با توجه به آن که مدت زیادی از ورود آن به بازار نمی گذرد، سهم خوبی از بازار را با توجه به کیفیت خوب خود در اختیار گرفته است. کمپانی بلانکو به علت تلاش در ارائه محصولات بی عیب و نقص در بازار جهانی، از تیم تحقیق و توسعه مجربی جهت بروز رسانی سیستمهای خود استفاده می کند. نتیجه این امر را می توان در بروز رسانی ورژن های برد درب اتوماتیک، ورژن های نرم افزاری، ریدرهای برد بلند و کلیه محصولات آن به وضوح دید و لمس کرد. این نکات ذکر شده خود باعث این موضوع می شود که متوجه شویم کمپانی بلانکو رفته رفته در حال اثبات نام خود در بازار فروش جک پارکینگی می باشد.

 

 

 

جک پارکینگی بلانکو مدل هرا (Belanco Hera) محصول کشور اسپانیا می باشد؛ جک پارکینگی بلانکو یکی از قابل اطمینان ترین و یکی از قدیمی ترین محصولات جک درب پارکینگ موجود در بازار میباشد، پیشینه کمپانی بلانکو و گارانتی بالای این شر کت آن را از سایر هم ترازان خود متمایز نموده است. جک پارکینگی بلانکو عموماً با کاور آلومینیومی اضافه و شفت فولادی ضخیم، در دمای بالا و ترددهای زیاد، مقاومت خوبی را از خود نشان داده است. اهمیت جک پارکینگی بلانکو در طراحی، کارایی بسیار نرم و بی سروصدا و دوام آن در تمام شرایط جوی مختلف است.

 

جک پارکینگ بارزانته

 

شرکت جک پارکینگ بارزانته یکی از برترین تولیدکنندگان محصولات کنترل تردد به شمار می رود. این شرکت که بخش مهمی از اعتبار خود را مدیون قدمت طولانی مدت خود است، در ابتدا به نام برند ایتالیایی به فروش می رفت که کم کم این موضوع از حالت اصلی خود خارج شد. برند بارزانته از محبوبترین برندهای درب اتوماتیک و کرکره های برقی پارکینگ است.استفاده از مواد اولیه با کیفیت و کارکرد کم صدا و نرم ویژگی خاص محصولات بارزانته می باشد و همین موضوع سبب شده تا برند بارزانته در میان نصابان و مصرف کنندگان از جایگاه قابل قبولی برخوردار باشد.در ادامه به بررسی کوتاهی درمورد جک بازویی بارزانته سری ۴۰۰ می پردازیم.جک درب اتوماتیک بارزانته سری ۴۰۰ محصولی با کیفیت و بدون نقص است.بدنه آن کاملا مستحکم بوده که باعث متمایز شدن آن نسبت به جک های مشابه می باشد. این مدل از سری جک های الکترومکانیک دارای ولتاژ کاری ۲۲۰ ولت بوده و توان جابه جایی هر لنگه درب با وزن 350 کیلوگرم و حداکثر طول 3 متر را داراست.

 

 

 

 

 

استحکام مهم ترین ضامن یک خرید مناسب

 

جک برقی بارزانته 400 و 600 دارای استاندار محافظتی IP44 می باشد که برای چنین محصولی کاملا منطقی است.کارکرد در ظرف آب امکان پذیر نیست اما تا حد قابل قبولی در برابر گرد و غبار یا رطوبت مقاومت خواهد داشت.این امر به اضافه ی بازه ی کارکرد دمایی گسترده ، سبب می شود تا این محصول مقاوم و دارای عمر طولانی باشد.شاید یکی از عوامل مهم در خرابی چشمی فتوسل ، ورود گرد و غبار باشد و با پیشگیری از این مشکل ، به مدت زمان کلی استفاده از دستگاه افزوده خواهد شد.توصیه ی ما این است که اگر در مناطق پرباران ساکن هستید ؛ بهتر است از مدل های ضد آب و نه مقاوم به آب استفاده کنید اما تا کنون گزارش خرابی از این مدل در شهر های مرطوب به علت زنگ زدگی یا نفوذ آب و سوختگی موتور گزارش نشده است.

 

  barezante  

 

 

 

امنیت و آسایش بدون بارزانته 400 سوء تفاهمی بیش نیست! 

 

درب پارکینگ یکی از راه های مهم برای نفوذ سارقان به محیط داخلی محسوب می شود در عین حال یک نقطه ی کلیدی در ساختمان جهت تامین آسایش نیز می باشد.تصور کنید درب با سرو صدای زیاد باز و بسته شود و توان لازم برای مقاومت در برابر فشار نیست و به سادگی با اعمال نیرو ، راه برای سوء استفاده کنندگان باز می شود. انتخاب جک پارکینگی بارزانته موضوع سطحی نیست و باید دقت کافی را در هنگام خرید داشته باشید.جک پارکینگی 400 بارزانته با بهره گیری از قدرت بالا ، ضمن اینکه درب را با ظرافت به حرکت در می آورد و از تمام صداهای احتمالی برخورد لنگه های درب بر روی یکدیگر جلوگیری می کند ، فشار در جهت مخالف شانس کمی برای به حرکت در آوردن آن خواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

البته نصب قفل برقی نیز راهکار بسیار مناسبی است تا هیچ فشاری نیروی لازم برای بازکردن درب را نداشته باشد و از آسیب جدی به چرخ دنده های موتور جلوگیری گردد.موتوربه گونه ای طراحی شده که فقط در زمان کارکرد بازو را وادار به حرکت در جهت باز و بست می کند و اگر خاموش باشد ، یک فشار با شدت بالا در جهت مخالف می تواند چرخ دنده ها را نابود کند.این فشار ممکن است کاملا سهوی رخ دهد مثل تصادف اتومبیل با درب پارکینگ .با خرید قفل برقی جک شما بیمه خواهد شد.

 

  

 

 

 

 

جک پارکینگ بلانکو