آموزش خرید راهبند پارکینگ 

 

مهمترین آیتم برای خرید راهبند پارکینگ داشتن اطلاعات قبلی از محصولات موجود در بازار است . در این مقاله سعی شده است ، تا اطلاعات کاملی برای آموزش خرید راهبند پارکینگ به شما ارائه کنیم. راهبند پارکینگ اصولا طراحی شده است تا تردد و خروج و ورود افراد غیر مجاز جلوگیری کند . برای خرید یک راهبند پارکینگ باید به میزان تردد یا بهتر است بگوییم میزان جای پارک توجه شود . اگر مزان تردد کمتر از 1000 بار در روز باشد از راهبند پارکینگ الکترو مکانیکی استفاده خواهید کرد که هم قیمت مناسبی دارد و هم امکان نصب دوربین پلاک خوان و سیستم های RFID را دارند . از بهترین و به صرفه ترین راهبند پارکینگ به موارد زیر میتوان اشاره کرد .

 

 

راهبند دلتا بوم 6 متری تلسکوپی

 

با خرید راهبند بارزانته در واقع یک راهبند با مکانیزم عملکرد الکترومکانیکی خریداری کردید که درون خود یک موتور الکتریکی دارد. نیروی خروجی موتور وارد گیربکس شده تا از طریق آن قدرت و سرعت شفت متحرک درون موتور تنظیم شود. مرکز دوران میله راهبند دارای یک سوراخ دنده دار بوده که بر روی شفت خروجی گیربکس متصل می شود. از این طریق نیروی محرک موتور به میله راهبند منتقل می شود. بوم این راهبند تلسکوپی بین بازه 4 تا 6 متر متغیر بوده و این بدین معنی می باشد که این بوم قابلیت تغییر بین بازه 4 تا 6 متر را دارد. زمان باز و بسته شدن راهبند بارزانته Bz-4-6 تا 6 ثانیه تخمین زده شده است. به طور کلی مشخصات این محصول را می توان به شکل زیر بیان نمود:

 

 

  • دارای خروجی برای سیستم های پارکینگ
  • قابلیت نصب و هدایت بوسیله دوربین پلاک خوان
  • قابلیت نصب سیستم RFID
  • ولتاژ کاری 220 ولت
  • میزان زاویه باز شو بوم تا 90 درجه
  • اندازه بوم از 4 تا 6 متر
  • دارای گشتاور موتور 205 نیوتن متر
  • فرکانس کاری تا 50 هرتز

 

راهبند پارکینگ دلتا 

برای استعلام قیمت این راهبند اینجا کلیک کنید 

 

 

 

بارزانته 2018 بوم 6 متری LED


بارز ترین ویژگی راهبند بارزانته مدل 2018 از سری حرفه ای فن دار که دارای led بر روی بدنه خود می باشد، سیستم فن خنک کننده ای است که بر روی موتور آن تعبیه شده است و در زمان تردد های بیش از حد و داغ شدن سیستم موتور به کار می آید. مکانیزم عملکرد این راهبند پارکینگ الکترومکانیکی بوده که دارای بوم 6 متری با قابلیت تاشو تا 90 درجه است.همانطور که می دانید راهبند اتوماتیک به تجهیزاتی گفته می شود که عبور و مرور وسایل نقلیه را با اجازه نگهبان، ریموت، دستگاه های کارتخوان و یا دیگر وسیله های هوشمند بر عهده دارد.

 

راهبند پارکینگ بارزانته
 

برای استعلام قیمت این راهبند اینجا کلیک کنید 

 

 

راهبند زومر ASB-6010A

 

راهبند زومر ASB-6010A یکی از قدرتمند ترین راهبند های موجود در بازار میباشد که بدون محدودیت تردد ( تردد بالای 300 بار در روز)روزانه با عمر مفید بیش از 10 سال و کیفیت ساخت بسیار بالا میتواند مبادی تردد محل کار و زندگی شما را مورد پوشش قرار دهد. راهبند اتوماتیک زومر ASB-6010A توانمندی انطباق با تمامی سامانه های تشخیص هویت و سرویس هوشمند را دارا میباشد. همچنین در زمان قطع برق این محصول با استفاده از اهرم دستی قابل کنترل میباشد .

 

 

 

راهبند زومر  

 

 

برای استعلام قیمت این راهبند اینجا کلیک کنید 

 

 

راھبند کانه گیتس گارد 600 با بوم 4 تا 6 متر قابل تنظیم



راهبند کانه گیتس تحت لیسانس کشور فلاند بوده است و از بوم تلسکوپی قابل تنظیم از 4 الی 6 متر برخوردار است ، راهبند کانه گیت گارد B600 مناسب برای محیط های مسکونی ، تجاری ، صنعتی میباشد و در تردد های بالا نیز کارایی بسیار خوبی دارد. راهبند 4 تا 6 متری کانه گیت دارای فلشر روشنایی در شب میباشد تا در زمان باز و بسته شدن با رنگ های سبز و قرمز در طول شب مسر حرکت را برای خودرو ها کاملا مشخص نماید . بدنه این راهبند کاملا ضد آب بوده است و در محیط های باز و بدون پوشش نیز امکان نصب دارد.این راهبند امکان نصب با دوربین پلاک خوان ، سیستم های RFIF ، انواع نرم افزار های پارکینگی را دارد.

 

 

راهبند کانه گیت 

برای استعلام قیمت این راهبند اینجا کلیک کنید