جک پارکینگ 2000 کیلوگرمی زیمنس 

Siemens 2500

  • جابجایی هر لنگه درب 2 تن برای طول هر لنگه
  • هر لنگه عرض تا 4 متر
  • قابلیت اتصال به موبایل
  • گارانتی 36 ماهه
  • دارای قفل برقی

ارسال فوری

تعداد:
1٬000٬000 تومان تخفیف
70٬000٬000 تومان
69٬000٬000
تومان

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

جک پارکینگ 2000 کیلوگرمی زیمنس 

 

انتخاب یک جک درب پارکینگ مناسب برای درب های فوق سنگین که دارای ارتفاع بیش از 4 متر و وزن بیش از 2000 کیلوگرم دارند اصلا کار آسانی نیست چراکه هیچ جک پارکینگی ایرانی قادر به جابجایی این نوع درب ویلا یا ساختمان نبوده و درصورت نصب درب اتوماتیک های متداول در بازار بر روی آن طول عمر آن به چند ماه هم نخواهد رسید. جک پارکینگ 2000 کیلوگرمی زیمنس  یک محصول بسیار منحصر بفرد بوده که به دلیل داشتن شفت 70 سانتی و همچنین موتوری با ابعاد 5 برابر دیگر جک های الکترومکانیکی و پوسته بسیار مقاوم این امکار را به شما می دهد تا برای درب های بسیار سنگین که وزن هرلنگه آن به 2 تن می رسد استفاده نمایید. سیم پیچ تمام مس ساخته شده در موتور این دستگاه امکان تردد بالا تا 100 مرتبه در روز را برایتان فراهم میسازد. هرچند این درب ها به دلیل کاربری که دارند عموماً برای محیط های پر رفت و آمد استفاده نیم شوند و این مقدار باز و بسته شدن عدد بسیار مناسبی به حساب می آید.قویترین جک پارکینگ  2000 با تحمل جابجایی درب های دولنگه و تک لنگه به وزن یک تن می باشد. جک پارکینگی قدرتمند 2000 تنها جک بازویی میباشد که قدرت جابجایی درب هایی تا وزن 2000 کیلوگرم را دارد. اندازه این جک قدرتمند پارکینگی در حالت بازشو 180 سانتیمتر میباشد که با موتور بسیار قدرتمند و میل ماردون 35 میلیمتری و مهره ماردون قوی خود بی رقیب درجک های پارکینگی شده است و توجه بسیاری از همکاران را به خود جلب کرده است. قابلیت نصب به روی درب هایی به عرض 8 متر و وزن هر لنگه 2000 کیلو گرم را دارد. از بارزترین خصوصیات جک پرقدرت زیمنس 2000 صدای سایلنت موتور آن می باشد .جک بازویی 2000 زیمنس برای درب هایی تا وزن 2000 کیلوگرم توصیه میگردد که در این حالت درب ها بایستی به روی لولاهای تعبیه شده به راحتی جابجا شوند و با کمترین نیرو بتوان درب ها را جابجا کرد. این جک پارکینگی را میتوان به روی درب های دولنگه و تک لنگه پارکینگی و صنعتی نصب نمود.

 

 

 

 

ترکیب جک ریلی و بازویی!

با دیدن ظاهر این جک پارکینگ 2000 کیلوگرمی زیمنس  به این موضوع پی خواهید برد که قسمت انتهایی آن اصلا شبیه دیگر جک های برقی نبوده و شکل آن بسیار شبیه به موتور درب ریلی میباشد. قدرت باورنکردنی این درب اتوماتیک شاین امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید از آن برای درب های تک لنگه که وزنی معادل 2000 کیلوگرم و عرضی تا 5 متر را دارند به راحتی استفاده نمایید بدون آنکه فشاری متحمل او شود. 

 

مدار فرمان هوشمند

عملکرد مدار فرمان بکار رفته در جک 200 زیمنس بسیار شگفت انگیز بوده و با استفاده از آن می توان تمامی تنظیماتی که یک کاربر احتیاج دارد را به خوبی اجرا نمود. برد yaal مدل tank دارای ویژگی سیستم تشخیص مانع می باشد. به این صورت که با نصب چشمی فتوسل بر روی درب پارکینگ هر زمان که مانعی در باز و بسته شدن درب وجود داشته باشد و یا رفت و آمد با تاخیر انجام شود چشمی فتوسل باعث میشه عملکرد جک برعکس شود. همچنین بدلیل داشتن قابلیت های پیش فرض باعث می شود تا در هنگام نصب ، تکنسین ها نیازی به تنظیمات نداشته باشند که همین امر باعث سهولت در نصب و راه اندازی این جک برای همکاران نصب میباشد.

 

 

جک پارکینگ سوپر استرانگ 2000

 

 

 

پرقدرت و بی صدا

قدرت چشم گیر این درب خودکار باعث شده تا به عنوان قوی ترین جک الکترومکانیکی در بین برند های خارجی و ایرانی قرار گیرد که نظیر آن را تاکنون مشاهده نکرده ایم. هرچند در سیستم های هیدرولیکی نیز تعداد بسیار اندک و انگشت شماری وجود دارند که به قدرت آن برسند و برای تهیه باید هزینه بسیار بیشتری را پرداخت نمایید. اما فقط توان بالای او نیست که شمارا شگفت زده می نماید بلکه کارکرد روان و بدون صدایش شما را مجذوب خود خواهد کرد و متوجه خواهید شد که این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی است و برای قیمت نسبتاً بالای آن دلیل محکمی وجود دارد.

 

 

کلید خلاص کن آلنی

درهنگام قطعی برق یا مشکلاتی که مانع ازکارکرد موتور دستگاه می شود می بایست درد را بصورت دستی باز و بسته نمایید. برای این کار لازم است تا کلید خلاص کن آلنی را همراه خود داشته باشید و با وارد کردن آن در جای تعبیه شده اقدام به آزاد نمودن گیربکس کرده و سپس درب را با دست جابجا نمایید. برای برگرداندن آن به حالت قبل لازم است تا گیربکس بازوها را مجدداً درگیر نموده و برای این عمل باید کلید را بر خلاف جهت قبل بچرخانید و ریموت را بفشارید.

 

 

مناسب برای شرایط آب و هوایی گوناگون

داشتن بدنه مستحکم و عایق بندی اصولی و صحیح این جک پارکینگ 2000 کیلوگرمی زیمنس   باعث شده تا در برابر نفوذ باران و گرد و غبار مقاوم باشد و از همین رو طول عمر و راندمان را به طرز محسوسی بالا ببرد. همچنین گزینه بسیار مناسبی برای مناطق شمال و جنوب کشور بوده و کاربران به هیچ عنوان نگران کارکرد درست و خرابی آن نباشند چراکه دارای استاندارد محافظتی IP44 می باشد و با تست های مختلف این گواهینامه را دریافت نموده است.

 

خرید قوی ترین جک بازویی بازار

اگر برای منزل یا ویلای خود به دنبال قوی ترین جک درب بازویی یا دولنگه و یا حتی تک لنگه می گردید که بتواند تا وزن هر لنگه درب 1/5 تن را جابجا نماید بهترین گزینه که هزینه کمتری نیز در بر داشته باشد، جک پارکینگی 2000 کیلو زیمنس می باشد که می توانید نمونه نصب شده آن را با چشم خود ببینید و به قدرت و عظمت آن ایمان بیاورید.

 

 

  • دو عدد بازو چپ و راست 
  • برد مدار فرمان به همراه باکس محافظ
  • یک جفت چشمی درب پارکینگ (فتوسل)
  • دو عدد ریموت درب پارکینگی
  • یک عدد فلاشر یا چراغ چشمک زن برای نشان دادن وضعیت کارکرد 
  • دو عدد کلید خلاص کن بصورت آلنی
  • یرق آلات نصب
  • دفترچه راهنما و کارت گارانتی 36 ماهه

 

گارانتی 3 ساله

هرچند که شما با تهیه جک پارکینگی  هرگز به فکر خرابی آن نخواهید افتاد چراکه این دستگاه به صورت ویژه برای درب های فوق سنگین طراحی و تولید میشود و نگرانی از این بابت وجود خواهد داشت اما با این حال شرکت سازنده برای جلب اعتماد مشتریان خود به همراه کالا یک کارت گارانتی 36 ماهه نیز ارسال نموده تا تضمین کننده کیفیت آن باشد. فروشگاه اینترنتی دو بی کا بزرگ ترین عرضه کننده سیستم های حفاظتی و نظارتی می باشد که نمایندگی فروش زیمنس را نیز بر عهده دارد و خریداران می توانند با کمترین قیمت آن را تهیه نمایند