آیفون تصویری تابا 4.3 اینچ لمسی با حافظه TVD-1043I

Taba TVD 1043i

  • نمایشگر 4.3 اینچ لمسی
  • دارای حافظه داخلی (عکس و فیلم)
  • پشتیبانی از اینترکام (ارتباط بین واحدها)
  • دارای گارانتی 36 ماهه تابا الکترونیک
  • ذخیره 1024 عکس و 256 فیلم 15 ثانیه ای

ارسال فوری

تعداد:
2٬250٬000
تومان

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

آیفون تصویری تابا 4.3 اینچ لمسی با حافظه TVD-1043I

آیفون تصویری تابا TVD-1043I یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک دستگاه با قیمت مناسب، کارایی بالا، و امکانات به‌روز هستند. این آیفون تصویری با صفحه نمایش رنگی TFT LCD 4.3 اینچ، حافظه داخلی با قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری، پشتیبانی از اینترکام (ارتباط بین واحدها)، و ارائه گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش ده ساله، از ویژگی‌های برجسته خود استفاده می‌کند. صفحه نمایشگر TFT LCD 4.3 اینچ با تکنولوژی لمسی (TOUCH SCREEN)، ذخیره 200 عکس در حافظه داخلی مانیتور، امکان کپی کردن عکس‌ها از حافظه داخلی به RAM، و ذخیره تا 1024 عکس و 256 ویدئوی 15 ثانیه‌ای با صدای مراجعه‌کننده در صورت استفاده از RAM 8GB، از ویژگی‌های این آیفون تصویری هستند. همچنین، این دستگاه دارای تقویم شمسی و میلادی، زبان‌های فارسی و انگلیسی، قابلیت تنظیم 4 حالت شدت بلندی زنگ، اتصال به دو پنل (هوشمند)، و اینترکام داخلی برای مکالمه بین دو واحد و همچنین با نگهبانی می‌باشد. ابعاد مناسب و وزن 670 گرمی این مانیتور نیز از نظر طراحی و کاربری، این محصول را به یک گزینه جذاب و کارآمد برای نظارت و ارتباط در محیط‌های مختلف تبدیل کرده است.

 

صفحه ی نمایش درب بازکن رنگی تابا مدل TVD-1043i

تابا که همواره برای انتخاب صفحه نمایش محصولات آیفون تصویری خود وسواس زیادی به خرج می دهد، اینبار صفحه ی نمایش 4.3 اینچی تمام لمسی با دقت تصویر 480 در 272 را برای مدل 1043i خود در نظر گرفته است. این صفحه ی نمایش 4.3 اینچی که برای 1043i در نظر گرفته شده ، تونایی گرفتن عکس و فیلم به صورت دستی را نیز امکان پذیر کرده است. اما نکته قابل توجه این صفحه ی نمایش، بزرگ نمایی تصاویر آن تا چهار برابر در حالت زنده می باشد. که به نوعی این ویژگی برای محصولی با این رده قیمتی بسیار قابل توجه است.

 

نتیجه گیری

داشتن تمام قابلیت های مدل های بالاتر ، زیبایی ظاهری قابل توجه و همچنین قیمت مناسب 1043I باعث شده این محصول به سرعت به یک محصول پر فروش در بازار تبدیل شود. این محصول با توجه به داشتن ویژگی های امکان اتصال به دوربین دوم ، ضبط ویدئو به همراه صدا و امکان ارتباط داخلی، یک آیفون تصویری قدرتمند و ایده آل در رده ی خود به شمار می آید. فروشگاه آرتادر به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه سیستم‌های حفاظتی و نظارتی شناخته می‌شود. در طول این مدت، این فروشگاه تلاش کرده است تا محصولات را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت به دست مصرف‌کننده برساند. ارائه محصولات با گارانتی اصلی و ارائه مشاوره رایگان برای خرید آیفون تصویری از جمله خدماتی است که این شرکت به عهده دارد. در صورت تمایل به خرید آیفون تصویری تابا مدل 1070 پرو، می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید یا به صورت آنلاین از طریق سایت فروشگاه سفارش دهید و هزینه را پرداخت نمایید.