جک پارکینگ گلدن گیت مدل کامفورت 1000

comfort-1000

  • هر لنگه درب  تا وزن 1000 کیلوگرم
  • عرض 7 متر
  • تردد نامحدود

ارسال فوری

تعداد:
1,000,000 تومان تخفیف
48,000,000 تومان
47,000,000
تومان

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

جک پارکینگ گلدن گیت مدل کامفورت 1000

 

قویترین جک پارکینگی ، جک پارکینگ گلدن گیت مدل کامفورت 1000 با تحمل جابجایی درب های دولنگه و تک لنگه به وزن یک تن می باشد. جک پارکینگی قدرتمندکامفورت 1000 تنها جک بازویی میباشد که قدرت جابجایی درب هایی تا وزن 1000 کیلوگرم را دارد. اندازه این جک قدرتمند پارکینگی در حالت بازشو 180 سانتیمتر میباشد که با موتور بسیار قدرتمند و میل ماردون 25 میلیمتری و مهره ماردون قوی خود بی رقیب درجک های پارکینگی شده است و توجه بسیاری از همکاران را به خود جلب کرده است. ظاهر بسیار زیبا و رنگ طلایی جک گلدن گیت مدل کامفورت 1000 باعث شده تا علاوه بر کیفیت بالای آن از لحاظ زیبایی نیز نمره قابل قبولی برای خود ثبت کند تا در هنگام نصب به روی درب های خاص رضایت مصرف کنندگان نهایی را نیزتامین نماید. این جک قوی قابل اعتماد برای استفاده به روی درب های عریض و سنگین می باشد. جک پارکینگی کامفورت 1000 قابلیت نصب به روی درب هایی به عرض 7 متر و وزن هر لنگه 1000 کیلو گرم را دارد.از بارزترین خصوصیات جک پرقدرت کامفورت 1000 صدای سایلنت موتور آن می باشد .جک کامفورت 1000 گلدن گیت برای درب هایی تا وزن 1000 کیلوگرم توصیه میگردد که در این حالت درب ها بایستی به روی لولاهای تعبیه شده به راحتی جابجا شوند و با کمترین نیرو بتوان درب ها را جابجا کرد. این جک پارکینگی را میتوان به روی درب های دولنگه و تک لنگه پارکینگی و صنعتی نصب نمود.

 

جک کامفورت 1000

 

میزان تردد در جک پارکینگی کامفورت 1000:

 

میزان تردد در این مدل جک پارکینگی ، برای هرساعت 20 مرتبه میباشد و لازم به ذکر است که در موتور جک های پارکینگی کامفورت گلدن گیت یک سنسور حرارتی تعبیه گردیده است که در زمان داغ شدن بیش از حد موتور این سنسورحرارتی عمل کرده و موتور متوقف میگردد تا از سوختن آن جلوگیری کند.سیم پیچ تمام مس این جک قوی با توان 350 وات قادر به جابجایی درب های سنگین و صنعتی میباشد.

 

 

 

 

 

موارد مهم در نصب جک پارکینگی گلدن گیت

برای نصب این مدل از جک قدرتمند پارکینگی بایستی تمامی زوایا و اندازه ها در هنگام باز و بسته شدن درب بررسی گردد.نصب غیر اصولی موجب صدمه زدن به عمر مفید محصول خواهد شد.برای راه اندازی موتور جک پارکینگ بایستی فقط از خازن توصیه شده توسط شرکت استفاده نمود.  جک کامفورت 1000 یکی از با کیفیت ترین جک های ساخت ایران از محصولات شرکت گلدن گیت است که با دانش مهندسان ایرانی رشته مکانیک و برق وهمچنین بهره گیری از تکنولوژی کشور ایتالیا طراحی و تولید شده است. شفت بازوهای جک های استرانگ از آلومینیوم است که این امر موجب شده است در برابر رطوبت مقاومت بالایی پیدا کند. 

 

جک کامفورت 1000

 

برای بالا بردن امنیت درب در برابر سرقت و نفوذ افراد خارجی به داخل ساختمان، خلاص کن مکانیکی تعبیه شده در مدل استرانگ از دیگر مواردی هستند که ضریب ایمنی و کارایی این مدل جک را بالا می برند و می تواند در برابر هر گونه فشار مقاوم باشد.  شما همکاران و مشتریان عزیز برای مشاوره دقیق تر می توانید با کارشناسان آرتادر تماس بگرید تا بهترین مدل پیشنهادی به شما معرفی گردد.با توجه به مدل انتخابی جک پارکینگ کامفورت ، می توانید هر لنگه درب  تا وزن 1000 کیلوگرم و عرض 7 متر را باز و بسته نمایید. جک کامفورت 1000 گلدن گیت با وجود قدرت بالا دارای حرکت یکنواخت، بی صدا و بدون ضربه است. در این مدل جک بعد از عبور خودرو یا عابر چشمی بلافاصله به مدار فرمان بسته شدن را می دهد. جک کامفورت 1000 گلدن گیت  دارای مدار دیجیتال دو سرعته است و قابلیت تنظیم زمان دوم را دارد بدون آنکه نصاب بخواهد تنظیم دستی را بر روی مدار اجرا نماید.اندازه این جک قدرتمند پارکینگی در حالت بازشو 180 سانتیمتر میباشد که با موتور بسیار قدرتمند و میل ماردون 25 میلیمتری و مهره ماردون قوی خود  بی رقیب درجک های پارکینگی شده است و توجه بسیاری از همکاران را به خود جلب کرده است.

 

جک پارکینگ کامفورت 1000