جک پارکینگ TSG-4011 تابا

TSG-4011

  • 220 ولت AC
  • منسب برای درب منزل
  • هربازو 400 کیلو هربازو 2.5 متر

ارسال فوری

تماس بگیرید

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

جک پارکینگ TSG-4011 تابا

 

جک پارکینگ تابا مدل TSG-4011 جدید ترین محصول این شرکت میباشد که بعد از تولید موفق دربازکن پارکینگ ریموتی 9011 به بازار عرضه شده است . این درب ریموتی پارکینگ کاملا ضد آب بوده و تا تردد 24 واحد مناسب میباشد .جک درب پارکینگ تابا TSG-4011 از سری محصولات برند تابا میباشد ، کمپانی تابا نامی معتبر و شناخته شده ای است که با کیفیت خود ، تلاش کرده است سهمی از بازار فروش داشته باشد. محصولات شرکت تابا در زمینه آیفون تصویری، جک های پارکینگی، و محصولات روشنایی می باشد. که کیفیتی همپای محصولات خارجی و چه بسا بهتر دارند. جک تابا 4011 با ولتاژ 220ولت AC به عنوان یکی از با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین محصولات درب اتوماتیک ایرانی شناخته میشود. 

 

 

جک درب پارکینگ تابا TSG-9011 از سری محصولات برند تابا میباشد ، کمپانی تابا نامی معتبر و شناخته شده ای است که با کیفیت خود ، تلاش کرده است سهمی از بازار فروش داشته باشد. محصولات شرکت تابا در زمینه آیفون تصویری، جک های پارکینگی، و محصولات روشنایی می باشد. که کیفیتی همپای محصولات خارجی و چه بسا بهتر دارند. جک تابا 9011 با ولتاژ 24 ولت DC به عنوان یکی از با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین محصولات درب اتوماتیک ایرانی شناخته میشود.

  • قدرت هر بازو 400 کیلوگرم ( مجموع 800 کیلوگرم )
  • 2.5 متر قدرت جابجایی هر بازو ( مجموع 5 متر درب ) 
  • قابلیت باز شدن رو به داخل و بیرون 
  • قابلیت نصب قفل برقی 
  • قابلیت هوشمند سازی باز شدن با ریموت کارت تلفن همراه آنتن rfid 
  • ترد بسیار بالا 
  • قابلیت نصب به سیستم روشنایی حیاط 
  • قابلیت نصب باطری پشتیبان 
  • دارای کلید خلاص کن در زمان قطعی برق 

 

 

taba-4011

 

 

توصیه خرید قفل برقی مکمل خرید جک پارکینگی

 

امروزه کمتر درب مجتمعی دیده میشود که از درب اتوماتیک پارکینگ برای باز بسته کردن درب استفاده نکرده باشد، قفل برقی علاوه بر درب های نفر رو قابلیت نصب بر روی انواع درب های پارکینگی را دارد ، شایان ذکر است که نصب قفل برقی برای جک پارکینگی لازم بوده است و برای بررسی بیشتر دو عامل اصلی نصب قفل برقی را معرفی میکنیم.

 

 

تابا - 4011

 

 

  1. قفل برقی ضربه ناشی از تصادف احتمالی یک اتومبیل را با درب پارکینگ دفع میکند تا این ضربه با بازوی جک آسیب نرساند و سبب خرابی پوسته جک یا شکستن بازو آن نشود.
  2. قفل برقی ، درب پارکینگ را ضد سرقت کرده و از خروج و ورود افراد غیر ساکن جلوگیری میکند. سیستم عملکرد قفل به این صورت است که همزمان با فشار دادن کلید ریموت ، درب پارکینگ و قفل کله گاوی همزمان باز میشود و در زمان بسته شدن زبانه هر دو درب را چفت میکند.
  3. قفل برقی از ایجاد سر صدا برخورد دو درب در زمان بسته شدن جک پارکینگ جلوگیری میکند و همزمان دو لبه درب را بسته و از ایجاد صدای برخورد دو درب ممانعت میکند.

 

 

جک پارکینگ جدید تابا مدل 4011 که به صورت پیستونی بوده ودارای کورس بازشو درب میباشد . این جک پارکینگ تابا کاملا ضد آب بوده و مناسب برای محیط های بسیار پردد میباشد . جک پارکینگ 4011 دارای گارانتی 24 ماهه شرکت تابا میباشد . برای نصب و راه اندازی جک پارکینگ تابا میتوانید با پشتیبانی فروشگاه آرتادر تماس حاصل نمایید .