جک درب اتوماتیک نایس - مدل Wingo 5024

Nice Automatic Door Jack - Model Wingo 5024

  • قابل استفاده برای درب های دولنگه
  • حداکثر به طول 3.5 متر
  • 500 کیلوگرم 24 ولت

ارسال فوری

تماس بگیرید

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

جک برقی نایس مدل Wingo 5024

 

جک پارکینگ نایس ایتالیا مدل 5024 از سری تولیدات کلاس وینگو میباشد و مناسب برای محیط مسکونی میباشد ، این در حال حاضر با توجه به تولید محصولات جدید تر کمتر در بازا موجود میباشد و قابلیت  استفاده برای درب هایی تا وزن حداکثر 500 کیلوگرم و طول 3.5 متر می باشد. جک نایس وینگو 5024 به صورت روکار نصب می گردد و با دارا بودن ویژگی های کاربردی و منحصر به فرد، تا حد زیادی نیاز مصرف کنندگان خود را برطرف نماید. عملکرد این جک درب پارکینگی با ولتاژ 24 ولت و قدرت 80 ولت بوده و نصب آن به صورت روکار انجام می گیرد.

 

Nice Automatic Door Jack - Model Wingo 5024 

این جک درب باز کن برقی نایس دارای باتری داخلی نیز هست.جک برقی نایس با ظاهری مناسب عرضه می گردد. این جک پارکینگی بدنه ای باریک و بلند به طول 920 میلی دارد. ساختار این جک درب اتوماتیک نایس بر اساس کمترین حرکت بخش های مختلف و در نتیجه ایجاد کمترین صدا است. حرکت نرم و بی صدای این درب باز کن اتوماتیک می تواند امکان انتخاب شدن آن توسط کاربر را اقزایش دهد. همچنین به واسطه وجود کلید خلاص کن نایس و قفل استاندارد آن، می توان جک برقی 5024 نایس را محصولی کاربر پسند در نظر گرفت.

 

https://artadar.ir/brand1093/nice-automation-door.html 

 

 تولید ایتالیا 

امکان نصب جک برقی نایس Wingo 5024 به سادگی فراهم آمده است. به این ترتیب که پس از سوار کردن قطعات موتور در کنار یکدیگر، برقراری ارتباطات الکترونیکی آن از بالا امکان پذیر شده است. نصب ساده می تواند یکی از اصلی ترین ویژگی های مثبت یک جک درب اتوماتیک به شمار رود.استاندارد حفاظت این محصول IP44 است. همانطور که می دانید استاندارد IP استانداردی جهانی است که هر کدام از دو عدد آن نشانگر ویژگی به خصوصی در آن محصول می باشد. هر عدد به واسطه قرار گیری در جایگاه یکان و یا دهگان می توان مفهومی متفاوت خواهد داشت. این عدد که در جک برقی 5024 نایس 44 می باشد نشانگر محفوظ بودن آن در برابر ابزار و سیم با قطر کمتر از 1.5 میلی متر و همین طور در برابر پاشیدن آب بیشتر از باران است. به این ترتیب می توان از این جک بدون نگرانی از آسیب دیدن آن در برابر عوامل خارجی استفاده کرد.

  

 

https://artadar.ir/brand1093/nice-automation-door.html  

 

ویژگی های تکنیکی جک برقی 5024 نایس

ولتاژ عملکرد این جک 24 ولت و شدت جریان مورد استفاده آن 3.5 آمپر است. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که سرعت حرکت این جک 0.016 متر در هر ثانیه است. این جک قادر است به راحتی در دمای -20 تا +50 درجه سانتی گراد عمل کند و دچار مشکلی نخواهد شد. ابعاد بدنه این جک 920x98x95 میلی متر و وزن آن معادل 6 کیلوگرم است.