جک ریلی سوزوکی Suzuki-1000

Suzuki-1000

  • جک ریلی سوزوکی 1000 برای درب های تا وزن 1000 کیلوگرم ، دارای 4 متر دنده شانه ای / گارانتی: 18 ماهه

ارسال فوری

تعداد:
9٬000٬000
تومان

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

مشخصات ظاهری جک ریلی سوزوکی مدل 1000 

ظاهر برای جک‌ها نیز بسیار مهم هستند. جک برقی درب اتوماتیک ریلی Suzuki مدل 1000 زیبایی ظاهری دارد که باعث می‌شود مشتریان بیشتر به سراغ آن بیایند و این زیبایی ظاهری نتیجه استفاده از مواد اولیه و متریال با کیفیت است. آلومینیوم یکی از فلزات پرکاربرد است که در صنعت جک به وفور از آن استفاده می‌شود. جک ریلی سوزوکی 1000 در ساخت آن از آلومینیوم به میزان بسیار زیادی استفاده شده است که سبب سده تا نرخ امنیتی آن افزایش بیابد و با آی پی 44 عرضه شود.

 

جک ریلی سوزوکی

 

محصولاتی که این نشان را دارند از استحکام بالایی برخوردار بوده و دوام محفظه الکترونیکی آن بسیار بالا می‌باشد؛ طوری که این جک سوزوکی می‌تواند در برابر دمای منفی ده درجه و مثبت پنجاه درجه دوام داشته باشد و در برابر طوبت نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. با توجه به نکات گفته شده جک ریلی سوزوکی مدل 1000 یکی از بهترین محصولات در برند سوزوکی به شمار می‌آید.

 

جک کشویی سوزوکی

 

 

مشخصات فنی جک ریلی سوزوکی مدل 1000 

اگر بخواهیم نکاتی درباره‌ی امکانات فنی جک ریلی سوزوکی مدل 1000 بیان کنیم ، موتور درب بازکن ریلی سوزوکی 1000 مطابق با سیستم الکترومکانیک طراحی شود که میزان ولتاژ ورودی این جک 220 ولت، میزان قدرت جابه جایی درب‌های 1000 کیلوگرم است و می‌تواند به گیت‌هایی تردد نیز متصل شود.

 

 

 


جک درب اتوماتیک ایرانی