جک ریلی نایس TH 1500

TH 1500

  • 1500 کیلوگرم قدرت جابجایی
  • تردد نامحدود
  • قابلیت نصب به تلفن همراه

ارسال فوری

تعداد:
39,700,000
تومان

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

جک درب اتوماتیک نایس مدل TH 1500

 

جک برقی نایس یکی از قدیمی ترین برندهای جک برقی که در ایران دارای طرفداران و مشتریان قابل توجه بوده و ساخت کشور ایتالیا است. جک ریلی نایس TH دارای موتوری پر قدرت با قدرت درب های 1500 کیلوگرم است. مدار فرمان نایس 1500، مدار فرمان Roa37 که مدار فرمان شبیه Roa3 روبو می باشد.محفظه‌‌ی این محصول از جنس آلومینیوم فشرده‌ی ریخته گری شده با دستگیره‌ی آسان بازشو ساخته شده است.از ویژگی های این سیستم می‌توان به تکنولوژی BLUE BUS اشاره کرد که امکان اتصال واحد کنترل به بیش از هفت جفت چشمی و کنترل دستگاه‌های امنیتی و سیگنالی را فراهم می‌کند.گزینه‌ی راهبر و پیرو (MASTER-SLEVE) نیز امکان هماهنگ سازی خودکار حتی دو موتور، اتوماسیون درب‌های کشویی با دو بدنه‌ی متقابل را ممکن می‌سازد.هوشمند بودن سیستم به سبب داشتن قابلیت تشخیص مانع و برنامه ریزی زمان کار اتوماتیک و همچنین خود آزمایی، با سیگنال چراغ چشمک زن و ۸ سطح برنامه‌ریزی.

 

 

 

 

 

 

ایمنی بالا به سبب داشتن قابلیت افزایش و کاهش سرعت ابتدا و انتهای هر باز و بسته شدن.توقف خودکار حد مطلق انتگرال (تنظیم دقیق سوئیچ حدها) قانون دقیق و ساده برای یادگیری سریع تنها در یک حرکت با موتور خلاص کن.قابلیت نصب بدون دستگیره و لوازم جانبی روی ضامن مخصوصاً مناسب برای استفاده در مناطق برفی.بسیار بی صدا به دلیل قرارگیری جک روی یاتاقان.این سیستم طراحی شده برای کاربردهای صنعتی و مصارف سنگین می‌باشد.این سیستم قادر به تامین منبع تغذیه و درایو موتور سه فاز و جریان تکفاز 230 ولت می باشد.فعالیت مکرر در تنظیم سرعت اتوماسیون از حداقل 8.2m/min تا 15.4m/minدر فاز کاهش سرعت اتوماسیون ،مبدل که با واحد کنترل در ارتباط است موجب افزایش گشتاور می‌شود. بنابراین باعث بهبود عملکرد و کاهش ریسک وقفه در اتوماسیون در برخورد با موانع می گردد.

 

جک ریلی 1500 نایس

جک ریلی نایس TH1500 یک شاهکار هنری و نمونه بارز یک محصول باکیفیت خارجی است که توانسته سخت ترین آزمایشات را طی کرده و خود را به عنوان یک درب اتوماتیک قدرتمند که بدست طراحان و مهندسین ایتالیایی ساخته و تولید شده است معرفی نماید. اگر بخواهیم نام کامل این دستگاه را بیان کنیم باید بگوییم موتور درب ریلی NICE THOR 1500 می باشد، هرچه از امکانات این دستگاه برایتان بگوییم کم گفته ایم. کیفیت در کنار قدرت شاید دو کلمه ای باشد که کاربران و مصرف کنندگان از این دستگاه یاد می کنند. به کمک یک موتور 220 ولتی با قدرت 500 وات می تواند نیرویی معادل 800 نیوتن را اعمال نماید که می توان گفت می تواند براحتی درب هایی با وزن 1500 کیلوگرم و با عرض حداکثری 8 متر را جابجا نماید. بنابراین برای درب کارخانه، مجتمع های تجاری و واحد های مسکونی بسیار گزینه خوبی است.اگر بخواهیم مهم ترین مزیت این جک درب کشویی را برایتان بازگو نماییم باید گفت که هیچ صدای اضافه ای از آن نخواهید شنید بطوریکه متوجه خاموش یا روشن بودن آن نخواهید شد. در ادامه با فروشگاه دو بی کا همراه باشید تا به بررسی دقیق تر و کامل تری از این مدل خوش ساخت بپردازیم.

 

قابل نصب در تمام شرایط آب و هوایی

به لطف استاندارد حفاظتی بکار رفته در این جک درب اتوماتیک که با نماد IP44 معروف است این امکان وجود دارد تا بتوان در تمام شرایط آب و هوایی از این محصول استفاده نمود چراکه قطرات باران و گرد و خاک نمی توانند به داخل آن نفوذ کند.

 

 

دمای کاری 

دمای کاری که سازنده برای آن معرفی و گزارش نموده است از -20 درجه سانتی گراد شروع می شود و تا +50 درجه ادامه دارد . این به این معناست که مناطقی که در این بازه دمایی قرار دارند به راحتی می توانند از آن بهره مند شوند.

 

سرعت باز و بسته شدن درب

موتور 500 واتی بکاررفته در موتور ریلی نایس تور 1500 این امکان را فراهم می نماید تا درب را با سرعت 0.16 متر بر ثانیه باز یا بسته نماید که سرعت بسیار مناسبی برای درب های سنگین بشمار می رود.

 

 

کارکرد بی صدا

وقتی از جک های نایس صحبت به میان می آید ، در کنار کیفیت بالای قطعات و خوش ساخت بودن آن ، نمی توان از کارکرد آرام و بدون صدای این جک حرفی نزد. این جک اتوماتیک قدرتمند بدون کوچکترین صدا، کارکرد روان و پرقدرتی را از خود نشان می دهد که به محض دیدن عملکرد این جک ، مجذوب این جک قدرتمند می شوید.

 

 

مدار فرمان پیشرفته 

یکی از ویژگی های این جک پرقدرت نایس، داشتن یک مدار کنترل هوشمند است که  ویژگی هایی از جمله دو زمانه بودن مدار فرمان، مدار کنترل از نوع دیجیتالی، قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب پارکینگ ، قابلیت بازشدن درب به صورت نفر رو یا تک لنگه ، تشخیص و عیب یابب خودکار خطا در مدار اشاره نمود.

 

 

جک پارکینگ نایس

 

 

دلیل نصب جک ریلی به جای بازویی چیست؟

 

این جک پارکنیگ ساخت ایتالیا بوده است و برای مکان هایی که نیاز به باز شدن درب به صورت ریلی یا کشویی ( داشتن محدودیت فضا برای نصب جک بازویی ) میباشد مورد استفاده قرار میگیرد. در بعضی از درب ها موقعیت درب و فضا به گونه ای است که باز و بسته شدن درب باعث ایجاد اشغال فضای زیادی میشود. در مواقعی که کمبود فضا برای باز و بسته شدن درب باشد از درب های جک ریلی استفاده میشود. باید توجه داشت عملکرد درب ریلی نیاز به فضایی به اندازه درب ، در سمت راست یا چپ دارد تا درب در هنگام باز شدن در آن فضا قرار گیرد .

 

جک درب اتوماتیک نایس – مدل TH 1500

 

  • مناسب برای درب‌های کشویی(ریلی) تا وزن1500کیلوگرم.
  • دارای موتور تهویه با سویچ حد مطلق یا سوئیچ حد مکانیکی.
  • این سیستم توانایی عملکرد در هر شرایطی و قابلیت استفاده‌ی فشرده را دارا می‌باشد.
  • این محصول در کنار گارانتی سه ساله برای انتخاب کاربران مناسب است.