یک خرید قهرمانانه داشته باشیم

بسیاری از ما برای یک خرید موفق به یک مشاوره و راهنمایی خرید واقعی نیاز داریم. ما می توانیم با یک بررسی دقیق و آگاهانه دست به خریدی قهرمانانه بزنیم و از بدست آوردن این پیروزی، هر چند کوچک، لذت ببریم. و یا با یک خرید نا آگاهانه و عجولانه می توانیم خودمان را مأیوس کنیم و برای مدتی کوتاه یا بلند حسی ناخوشایند را داشته باشیم. البته شاید تا مدتی هر گاه خرید نا موفق خود را ببینیم و یا از آن استفاده کنیم، این جمله بر سر زبانمان بیاید و بگوییم که"سر خرید این لعنتی چه کلاهی سرم رفت". 

نوع نیاز، میزان هزینه و انتظارات ما، مثلثی هستند که جهت و زاویه ی ما را برای تهیه ی یک کالا مشخص می کنند. مثلثی اصل اساسی تعیین خرید است و به تبع در خرید جک های اتوماتیک بازویی هم مهم ترین اصل به شمار می آیند. در بیشتر موارد اشخاص برای خرید دربازکن اتوماتیک پارکینگی "نوع نیاز" خود را نمی شناسند و در همین مرحله اول خرید دچار کلافگی و گمراهی می شوند.

 

راهنمای خرید

 

در این مرحله خریداران جک های پارکینگی برقی باید به نکات زیر توجه کنند:

  • درب تک لنگه است یا دو لنگه؟
  • طول هر لنگه ی درب چند متر است؟
  • درب باید چه میزان تردد در روز داشته باشد؟(تعداد واهد مشترکین چند عدد است؟)
  • و .......

خریداران باید در این مرحله به نکات ذکر شده توجه کنند و بعد از آن به مسائل بعدی که بیشتر شامل خواسته های فرعی می شود نگاهی داشته باشند، مثل:

  • برند جک مورد نظرشان
  • میزان امکانات و کیفیت جک اتوماتیک برقی پارکینگی
  • میزان مرغوبیت و کیفیت آن
  • میزان کارایی و دوام
  • و .......

 

انتخاب سخت نیست

 

بعد از آگاهی خریدار از "نوع نیاز" خریدار باید بداند در این مرحله چه میزانی هزینه کند. در این مرحله به گونه ای این "نوع نیاز" و "خواسته ی" خریدار است که میزان هزینه و مدل جک ریموتی پارکینگی را مشخص می کند. به نوعی که اگر خریدار به جکی با کیفیت بسیار بالا، مطمئن و بدون دردسر فکر می کند باید به سراغ محصولات ایتالیایی برود که البته از نظر قیمتی گرانقیمت ترین جک های بازار هم به شمار می آیند. 

 

جک پارکینگی ایتالیایی

این جک های ایتالیایی از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخورداند و به نوعی خیال کاربر را برای سال های سال از بابت سرویس نگهداری راحت می کنند. همچنین این برندهای درب کنترلی پارکینگی مدارفرمان هایی با توان بالا دارند و امکانات فراوانی را به کاربر ارائه می دهند. از این جهت هم محصولات ایتالیایی به نوعی بی رقیب اند و تمام نیازهای کاربر را مرتفع می کنند. البته محصولات ایتالیایی هم تفاوت کیفیت وجود دارد و نمی توان همه را دارای کیفیتی هم سطح دانست وتنها به دلیل ایتالیایی بودنشان به آن ها اعتماد کرد. برخی از این برندها عبارتند از:جک درب اتوماتیک بی اف تی، جک درب اتوماتیک لایف، جک درب اتوماتیک فک، جک درب اتوماتیک وی تو، بتا، نایس، پروتکو و غیره.

 

محصولات ایرانی:

از نظر کیفی و دوام  و همچنین قیمت تمام شده محصولات ایرانی بعد از محصولات ایتالیایی قرار می گیرند. طراحی این محصولات غالبا برگرفته از همین برندهای ایتالیایی است. البته بیشتر برندهای ایرانی در ساخت جک های دربازکنشان از قطعات ایتالیایی استفاده می کنند. 

 

برندهای درب اتوماتیک

 

در این بین درب های اتوماتیک پارکینگی سیماران قدرتمند تر از سایر برندها ظاهر شده اند و توانسته اند با کیفیت بالا و قیمت مناسبی که ارائه می دهند دل کاربران ایرانی بدست آورند. سیماران گارانتی و ضمانت قابل توجهی هم دارد و بهترین خدمات را از این بابت به مشتریان ارائه می دهد. در رده ی دوم نوبت به جک های تک نما با نام تجاری محک می رسد، که محصولات نسبتا با کیفیتی هستند و می توانند نیازهای کاربران را پاسخ بدهند و آن ها را راضی کنند.

رتبه سوم را جک درب اتوماتیک الکتوپیک با محصولاتی به نام یوتاب به خود اختصاص می دهد که با الگو برداری از زومر آلمان به بازار معرفی شده است. محصول الکتروپیک، محصولی متوسط است وجکی کاملا معمولی به شمار می آید و از نظر قیمتی هم قیمتی مناسب و معقول دارند. و در آخر هم درب اتوماتیک قرا می گیرد که تنها دو محصول در این بازار دارد و به تازگی به جمع تولید کنندگان جک های دربازکن پارکینگی پیوسته است. البته با توجه به سابقه ی کم و محدود تابا و نمی توان قضاوت درستی درباره محصولات این شرکت ابراز داشت.