قفل داخل بازشو کلید کامپیوتری تسا 7074

TSA Key 7074

برند: قفل برقی TSA تسا    
  • مناسب برای درب های داخل بازشو
  • دارای 5 کلید کامپیوتری
  • ضمانت یکساله تسا
  • قابلیت باز شدن قفل به کمک کارتخوان، تگ و ریموت

ارسال فوری

تعداد:
2٬000٬000
تومان

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

 قفل داخل بازشو کلید کامپیوتری تسا 7074

قفل برقی تسا داخل بازشو مدل 7074 از محصولات برجسته شرکت تسا است، که با استفاده از بهترین متریال و قطعات با کیفیت، توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. طراحی دقیق این قفل برقی با هدف کاهش استهلاک و فرسودگی، به شکلی مناسب صورت گرفته است. بدنه فلزی این قفل نه تنها استحکام آن را تضمین می‌کند بلکه باعث افزایش مقاومت آن می‌شود. ابعاد کیت قفل به طول 130 میلیمتر و عرض 107 میلیمتر می‌رسد و بدنه آن کاملاً از جنس فلز تشکیل شده است. لوگوی شرکت تسا در بالای کیت قابل مشاهده است و دستگیره قفل در قسمت چپ آن قرار دارد. چفت بازکننده درب در قسمت راست و قفل کننده درب در پایین تر از آن قرار دارد که ابعاد آن به ترتیب 35 میلیمتر و 30 میلیمتر در طول و 20 میلیمتر در عرض می‌باشد. همچنین، در پایین کیت، ورودی کلید و کلید مکانیکی بازکننده درب قرار دارند.

 

بازکردن درب با تگ، ریموت و کارت هوشمند

 قفل برقی تسا مدل 7074 TSA یکی از به روز ترین محصولات این کمپانی می باشد که امکاناتی درخور تحسین از جمله امکان باز کردن درب با کارت هوشمند و قابلیت استفاده از تگ و ریموت برای باز کردن درب با ظرفیت 600 کارت و 400 ریموت را دارد. این قفل با مغزی سوئیچی کامپیوتری اش امنیت درب حیاطی ما را تا حد بالایی افزایش می دهد و خیال را ما از بابت ایمنی تردد از درب پارکینگ تا حد زیادی راحت می کند. البته درنظر داشته باشید این موارد فقط توسط تگ ها و ریموت ها مخصوص تسا قابل انجام می باشد.

متعلقات داخل جعبه قفل تسا

در کارتن این محصول، 5 کلید کامپیوتری قرار داده شده است. همچنین کاور قسمت قفل و چفت و لوازم لازم برای نصب آن نیز از دیگر متعلقات این قفل برقی می‌باشد.