درب اتوماتیک اسلایدینگ تورمکس مدل 2101

TorMax 2101

  • درب سلایدنگ شیشه ای تورمکس با موتوردانکر آلمان برای دربهای سبک

ارسال فوری

تعداد:
123,000,000
تومان

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

آشنایی کوتاه با درب اتوماتیک کشویی تورمکس مدل 2101

بهترین درب های اتوماتیک شیشه ای را می سازیم. این ادعایی ست که سوئیسی ها می کنند، ادعایی که البته پر بیراه نیست و آن را با محصولاتی که به بازار ارائه می کنند به اثبات رسانده اند. شرکت هایی که همواره در صنعت تولید درب های اتوماتیک پیشرو بوده اند و نامشان  چیزی جز کیفیت را در ذهن متبادر نکرده است.

یکی از همین برندها برند معروف تورمکسTur Max)) ست که طیف گسترده ای از محصولات خود را به بازار معرفی می کند و حضور ده ساله خود را در  بازار ایران تجربه می کند. این برند مدل های گوناگونی از در درب های اتوماتیک اسلایدینگ را تولید می کند، که البته دو مدل 2101 برای درب های سبک و 2202 برای درب های سنگین همواره با استقبال بیشتری روبرو بوده است. 

 

 

مشخصات فنی درب اسلایدینگ کشویی تورمکس مدل 2101

تورمکس هم در درب اتوماتیک اسلایدینگ خود موتور با کیفیت دانکر را به کار گرفته است. موتوری که البته توان متوسطی را ارائه می دهد و می تواند درب هایی با وزن 100 کیلوگرم در هر لت را باز و بسته کند. از این جهت درب کشویی اتوماتیک تورمکس مدل 2101 بیشتر مناسب درب های سبک و حتی نیمه سنگین است.

همچنین اپراتور شیشه ای تورمکس مدل 2101 امکانات فراوانی را به کاربر ارائه می کند و از این بابت کم و کاستی در این محصول تورمکس وجود ندارد. امکاناتی که از اتصال به دستگاه کارتخوان، اطفا حریق و .... شروع می شود و به سنسورهای مادون قرمز و قفل الترومکانیکی و ...... ختم می شود. همچنین تورمکس گارانتی تویض قابل توجه دو ساله را مشتریان ارائه می دهد و با ده سال پشتیبانی خدمات در نوع خود بسیار ارزنده می باشد.

 

ویژگی های درب کشویی برقی تورمکس مدل 2101

درب شیشه ای کشویی تورمکس مدل2101 همچنان که موتوری با کیفیت را به کار گرفته است، اپراتور با امکانات بالایی را هم در خود گنجانده است. این محصول یکی از با کیفیت ترین محصولات بازار به شمار می آید و از آنجا که عملکردی با تردد نا محدود دارد، گزینه ای بسیار مناسبی برای مکان های پر رفت و آمد محسوب می شود. 

 

نقاط قوت:                                                                    

  • قابلیت اتصال به باتری و UPS                                             
  • نوسان گیر برق
  • قابل استفاده در تمامی اقلیم ها
  • تردد نامحدود
  • قابلیت اتصال به دستگاه کارت خوان
  • قابلیت اتصال به اطف حریق
  • قفل الکترومکانیکی