جک ریلی 2000 بی اف تی BFT ICARO SMART

bft-icaro-smart-2000

  • جک ریلی با قدرت 2000 کیلوگرم ، کاملا ضد آب ، تردد نامحدود ، گارانتی بلند مدت ، مناسب برای محیط های پر تردد تجاری اداری مسکونی

ارسال فوری

تعداد:
3 % تخفیف
69,000,000 تومان
66,930,000
تومان

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

جک ریلی 2000 بی اف تی BFT ICARO SMART

 

جک ریلی پارکینگ ICARO برقی با ولتاژ 230 از پر کاربرد ترین محصولات کمپانی بی.اف.تی در ایجاد درب کشویی صنعتی بشمار می رود.حد اکثر عرض مفید درب اتوماتیک برای بهره مندی از این نوع جک ریلی 16 متر بود. جک صنعتی ICARO الکترومکانیک با مقاومت در شرایط دمایی 55+ الی 20- درجه سانتیگراد محصول مناسبی برای اقلیم ایران می باشد. این سیستم قابلیت نصب هیتر را نیز دارد.برد جک پارکینگ بی اف تی  صنعتی BFT، جهت کنترل درب صنعتی ریلی یا درب کشویی با ولتاژ 230 ولت با استاندارد های اروپایی و بالا ترین کیفیت ساخت تولید شده است. برد جک پارکینگ این کمپانی علاوه بر عملکرد با کنترل برد فابریک با ضریب امنیت 279.654.220 قابلیت اتصال به گیرنده های رادیویی غیر فابریک را دارا است.برد مجهز به کانکتور تحریک دستی است که امکان اتصال رسیور سیمکارتی و کلید کنترل دستی را فراهم می کند تا در صورت تمایل مشتری یا به همراه نداشتن ریموت کنترل، از طریق تماس تلفنی یا کلید کنترل دستی، اقدام به باز نمودن درب کنترلی نماید.

 

 

جک پارکینگ ایکارو

 

روی اکثر مدار فرمان های BFT یک نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده است که تنظیم پارامترها، کددهی ریموت و حذف ریموت  را آسان کرده است.در بعضی پارکینگ ها شرایط ناهماهنگ دربها، برنامه ریزی درب اتوماتیک را مشکل می کند، کمپانی بی.اف.تی ایتالیا برای حل این مشکل، در مدار فرمان های خود امکان برنامه ریزی پارامترهای جک ریلی را فراهم ساخته است. این مدار کنترل های قابلیت اتوماتیک بسته شدن را پس از باز شدن درب و گذشت زمان قابل تنظیم دارا می باشند. یک قابلیت ویژه دیگر تشخیص اتوماتیک خروج خودرو می باشد که با فعال شدن این ویژگی پس از خروج خودرو از بین درب کشویی درب ریلی اتوماتیک دارند.با توجه به تنوع بالای محصولات جک ریلی صنعتی برای درب اتوماتیک سنگین و نیمه سنگین و رقابت برند های مختلف با یکدیگر چنانچه قصد خرید جک اتوماتیک کشویی را دارید و اگر کیفیت و دوام آن برای شما اهمیت دارد بهتر است جک صنعتی ICARO را از یاد نبرید.بی اف تی یکی از پر سابقه ترین کمپانی های تولید جک کشویی صنعتی و درب کشویی صنعتی در اروپا است، طراحی ایتالیایی و بدنه تمام آلومینیوم و تکنولوژی بکار رفته در آن، نمایانگر یک سیستم زیبا و بدون نقص می باشد که علاوه بر راندمان بالا به حفظ زیبایی شناختی در معماری سازه درب ریلی کمک می کند.مدار فرمان جک کشویی پارکینگ BFT یکی از پر قدرت ترین کنترل برد های موجود در بازار می باشد که تنوع قابلیت ها و تنظیمات گسترده آن علاوه بر ایجاد یک نصب استاندارد، کاربری درب ریلی صنعتی ( درب اتوماتیک ریلی ) را برای کاربران سهل و ایمن می سازد.

 

 

جک پارکینگ یال 2000

 

 


اینکودر مخصوص برای کالیبره کردن حرکت، سیستم هوشمند برخورد با مانع یا تکنولوژی آمپر متریک درب، ولتاژ برق 230 ولت، گیربکس وکیوم بدون نیاز به هرگونه روغن کاری، تردد بالا، ریموت کد متغیر، مواد اولیه بسیار با کیفیت و بی نیاز بودن به سرویس و نگهداری همچنین گارانتی طولانی مدت از ویژگیهایی قابل توجه این جک ریلی اتوماتیک محسوب می شود.درضمن بهتر است برای نصب درب ریلی BFT فوبوس از متخصصین نصب همین جک بهره بگیرید. ریموت جک اتوماتیک بی اف تی دارای برد بلند می باشد که برای استفاده آسانتر کاربران طراحی شده است. درب کشویی 230 ولت از تنوع بالایی در تنظیمات برخوردار است که مجری نصب و حتی مصرف کننده را مقدور می سازد هر نوع تنظیمی را برای حرکت درب اعمال نماید!نوع گیربکس بکار رفته در جک صنعتی ICARO از تکنولوژی بالایی برخوردار است و مانع از انتقال تنش الکتروموتور به سازه دزب می شود، از این رو حرکت کاملا نرم و یکنواختی ایجاد خواهد شد. اگرچه جک 230 ولت نسبت به 24 ولت محدودیت های ترددی را دارد ولی در این جک کشویی این مشکل بطور چشم گیری مرتفع شده است.همچنین این جک کشویی قدرت جابجایی دربی با حد اکثر وزن 1500 کیلوگرم با عرض 16 متر را دارا می باشد. سرعت عملکرد درب ریلی در سه گروه مختلف از 9 متر بر دقیقه ثابت می باشد. ولتاژ 230 با جریان مصرفی در حدود 750 وات به کمک طراحی ویژه گیربکس، قدرتی معادل با 20000 نیوتن را ایجاد می کنند که در تنوع برند های مختلف جک ریل بسیار کم مصرف ولی پر قدرت به شمار می روند سيكل كاری بالا از خصوصیات این سیستم مي باشد که کاربری آن را برای مجموعه های مسکونی امکانپذیر ساخته است.