جک ریلی بلانکو 1500 مدل زِئوس اسپانیا

1500-hera-atomation

برند: جک درب بلانکو    
  • قدر موتور 1500 کیلوگرم
  • توان جابجایی درب هایی تا طول 8 متر
  • ولتاژ موتور 220 ولت / گارانتی: 36 ماهه

ارسال فوری

تعداد:
18٬800٬000
تومان

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

جک ریلی بلانکو 1500 مدل زِئوس

 

شرکت بلانکو جک کشویی را روانه بازار کرده است که قدرت جابجایی 1500 کیلوگرم را دارد و این جک ریلی 1500 کیلویی کمپانی بلانکو با نام تجاری زئوس به بازار عرضه شده است و دارای قدرت بسیار بالا با کیفیت روز اروپا است که دارای گارانتی 3 ساله شرکتی میباشد.شرکت بلانکو جک کشویی را روانه بازار کرده است که قدرت جابجایی 1500 کیلوگرم را دارد و این جک ریلی 1500 بلانکو با نام تجاری زئوس به بازار عرضه شده است و دارای قدرت بسیار بالا با کیفیت روز اروپا است که دارای گارانتی 3 ساله شرکتی میباشد. مهمترین آیتم داشتن ظاهری مقاوم در برابر رطوبت و گرد غبار میباشد. موتور ریلی بلانکو مدل زئوس برای درب های ریلی تا 1500 کیلوگرم توصیه می شود، این سیستم دارای موتور 220 ولت قوی می باشد که برای دربهای سنگین بسیار مناسب بوده و در هنگام شروع حرکت گشتاور مناسبی را به درب انتقال می دهد.

 

جک ریلی بلانکو

 

مهمترین آیتم داشتن ظاهری مقاوم در برابر رطوبت و گرد غبار میباشد. موتور ریلی بلانکو مدل زئوس برای درب های ریلی تا 1500 کیلوگرم توصیه می شود، این سیستم دارای موتور 220 ولت قوی می باشد که برای دربهای سنگین بسیار مناسب بوده و در هنگام شروع حرکت گشتاور مناسبی را به درب انتقال می دهد.

 

ظاهری بسیار زیبا و به روز

 

کمپانی بلانکو اسپانیا همواره به كيفيت ظاهري و ساخت اهميت دوچندان مي دهد و اين موضوع در درب ریلی اتوماتیک اين شركت نيز كاملا مشهود و ملموس است. در طراحي بدنه اين موتور درب ریلی ایور از فلز آلومينيوم استفاده شده كه استحكام باور نكردني به آن بخشيده است. چرخ دنده بيروني اين محصول كه باز و بسته كردن درب ها را به عهده دارد، از جنس فولاد است كه طول عمر بالا از خصيصه هاي بارز آن است. كليد خلاص كن كه در مواقع قطع نيرو اجازه مي دهد درب بصورت دستي باز شود، بر روي بدونه جک درب ریلی ایور قرار گرفته است. علاوه بر اين ها، جک ریلی 1500 مدل زئوس اسپانیا قابليت دوزمانه بودن (slowdown) دارد؛ بدين معنا كه جهت عدم برخورد درب ها به يكديگر و ايجاد سروصدا و خرابي، سيستم بگونه اي عمل ميكند كه قبل از اينكه در(ها) كامل بسته شوند، سرعت را كم ميكند تا از بروز موارد و مشكلات مزبور جلوگيري به عمل آورد.

 

قابلیت ترمز گیری در برابر موانع

 

چشمي اتوماتيك جک ریلی 1500 مدل زئوس اسپانیا باعث مي شود زمانيكه شي خارجي مانع بسته شدن درب است، گيت بصورت خودكار متوقف شود تا خسارتي به موتور و درب وارد نشود. به همراه اين دستگاه، نمايشگري ارائه مي شود كه توسط آن برنامه هاي سيستمي را جهت سفارشي سازي تنظيمات بتوان به دستگاه داد. همچنين دو عدد ريموت فابريك نيز براي كنترل از راه دور ارائه مي شود.

 

 

 

جک ریلی بلانکو

 

 

خلاصه قابلیت فنی جک ریلی 1500 مدل زئوس اسپانیا

  • درب بازکن دارای عملکرد دو سرعته می باشد .
  • تشخیص مانع باعث میشود حرکت درب باز کن برقی به صورت اتوماتیک معکوس شود.
  • کاملا ضد آب و گرد غبار
  • ماکزیمم وزن درب بازکن برقی  1500 کیلوگرم می باشد .
  • مناسب برای محیط های مسکونی ، صنعتی
  • ماکزیمم طول  درب بازکن برقی 8 متر است .
  • درب بازکن دارای توان مصرفی 120 وات می باشد .
  • بدون نیاز به قفل برقی
  • درب بازکن دارای 30 دقیقه تناوب کاری مداوم می باشد.
  • درب بازکن در محدوده دمایی -20 تا +50 درجه قابل استفاده می باشد.

 

 

ریل دنده شانه ای

نوار بسیار باریک فولادی که بر روری درب نصب میشود تا چرخ دنده های موتور ریلی زئوس اسپانیا بتواند با استفاده از آن درب ورودی را به سمت خود بکشد یا در زمان باز کردن آن را به سمت عقب برگرداند .

 

جک بلانکو ریلی

دنده شانه ای نیز دارای قطرهای مختلف و تنوع در حاشیه های چرخ دنده ای مختلفی هستند که در هر برند با بقیه متفاوت میباشد اما در تمامی برند ها این چرخ دنده ها در اندازه های یک متری تولید میشود تا قابلیت حمل داشته باشد . میزان عرض شما به علاوه یک متر اضافی میزان نیاز شما به نوار دنده شانه ای است .