جک پارکینگ تابا تک بازو

Automatic Door Taba TSG-9012

  • جک پارکینگ 24 ولت
  • تردد بالا و قابلیت نصب باطری
  • مناسب محیط پر تردد

ارسال فوری

تعداد:
100,000 تومان تخفیف
4,500,000 تومان
4,400,000
تومان

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

جک پارکینگی تابا مدل TSG-9011 ( فقط بازو ) 

 

 

درب اتوماتیک TSG-9011 محصولی از برند تابا بوده است. برند تاباالکترونیک نامی شناخته شده در صنعت ایران میباشد این برند برتر فعالیت خود را از دهه 60 آغاز کرده است. سرلوحه تولید محصولات تابا ایجاد نوآوری و تنوع محصولی بوده است که تمامی این محصولات با استفاده از کیفیت برتر این برند تولید میشود. برند تابا در تولید محصولات خود از هیچ مدلی کپی برداری نمیکند و تمامی طراحی محصولات خود را به صورت خاص و منحصر به خود تولید میکند. این برند قدیمی دارای  واحدهاي کنترل کیفی (QC) و تحقیق و توسعه (R&D) میباشد تا در تولید محصولاتی با کیفیت برتری را در بازار عرضه کند. بيش از چند سال است كه محصولات اين واحد به خارج از كشور صادر ميگردند و اين واحد براي حفظ بازارهاي داخلي و خارجي خود نهايت سعي و دقت را در حفظ كيفيت توليــدات بعمل آورده است. تمامی محصولات درب کنترلی تابا دارای گواهینامهISO 9001 ، ISO 10004 و همچنین دارنده گواهینامه  CE و ICS  میباشند.

 

 

 

 

معرفی کلی درب کنترلی تابا 

 

درب کنترلی اتوماتیک تابا TSG-9011 قابلیت حداکثر توان جابجایی تا 400 کیلو گرم برای هر لنگه از درب ها را دارد و حداکثر عرض دربهایی که توان جایجایی آنها را داد 2.5 متر برای هر لنگه میباشد. ولتاژ ورودی موتور جک برقی 24 ولت میباشد. جک الکترو مکانیکی تابا TSG-9011 قابلیت نصب برق اضطراری ندارد اما از لحاظ تعدادکارکرد در روز، تعداد کارکرد روزانه60 بار در 24 ساعت میباشد که این میزان باز بسته شدن در روز مناسب برای واحد های مسکونی میباشد. این درب کنترلی ایرانی پر قدرت کاملا ضد آب و گرد غبار میباشد، چرا که این جک ها هم در محیط های باز و بسته قابلیت نصب دارد از دیگر ویژگیهای درب کنترلی تابا کارکرد نرم و بیصدا در این مدل میباشد.

 

درب کنترلی تابا

 

گارانتی شرکتی و معتبر

جک پارکینگی تابا مدل TSG-9011 دارای 18 ماه گارانتی اصلی با هلوگرام شرکت تابا میباشد و از سیستم خدمات گسترده در سراسر ایران استفاده میکند. این خدمات در تمامی شهر های کشور عزیزمان دارای نمایندگی میباشد و با تنها یک تماس در دسترس میباشد.

 

 

جمع بندی نهایی

به طور کلی درب ریموت کنترلی تابا TSG-9011 دارای ظاهری زیبا و قیمت اقتصادی بسیار مناسبی میباشد. درکنار این قابلیت ها باید از سیستم خدمات گسترده این برند قدیمی نام ببریم.خرید این جک ایرانی در واقع استفاده از محصولی بسیار با کیفیت و طول عمری بالا است. این جک مناسب برای منازل مسکونی است و در بسیاری از قابلیت های خود از محصولات مشابه خارجی برتری نسبی دارد.

 

 

راهنمایی کامل خرید جک پارکینگ

شما مشتریان عزیز میتوانید با تماس با بخش فروش قیمت انواع جک پارکینگ از فروشگاه آرتادر آگاه شوید و انواع مدل های جک بازویی ، جک ریلی ، کرکه برقی ،دوربین مدار بسته ، راهبند پارکینگ و .... را به روز با قیمت مناسب داشته باشید .

 

نمونه نصب شده محصول


 


جک درب اتوماتیک ایرانی