جک ریلی سیماران فراز P1500 (موتور پروتکو)

Simaran Faraz 1200KG

  • جک پارکینگی سیماران فراز، برای درب های تا طول 8 متر و وزن 1200 کیلوگرم، گارانتی 30 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله شرکت سیماران

ارسال فوری

تماس بگیرید

تحویل سریع

تحویل سریع کالا برای کلیه سفارشات بیش

۷ روز ضمانت بازگشت

در صورت نارضایتی به هر دلیلی می توانید محصول را بازگردانید

پشتیبانی ۲۴ ساعته

در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، با ما در تماس باشید

پرداخت آنلاین ایمن

محصولات مدنظر خود را با خیال آسوده به صورت آنلاین خریداری کنید

جک ریلی سیماران فراز 1500 کیلوگرم ( موتور پروتکو )

 


شرکت سیماران پس از موفقیت های بسیار در فروش جک های ریلی سری MOOVER ، که جک های وارداتی و متعلق به شرکت پروتکو ایتالیا می باشد اقدام به طراحی جکی ریلی 15P با موتور Proteco نمود که قدرتی معادل برند ایتالیایی داشته باشد و هم خریداران هزینه کمتری را پرداخت نمایند چراکه بقیه لوازم جانبی به دست توانمند متخصصین ایرانی تولید شده است که قیمت نهایی را به شدت کاهش می دهد. فراز 15P سیماران این توان را دارد تا درب هایی به عرض 6 متر و با وزن 1500 کیلو گرم را بدون کوچکترین صدایی باز و بسته نماید.سیماران با تولید انواع جک های ریلی اتوماتیک در مدل های فراز500، فراز800، فراز1500 در بازار ایران شناخته شده است که تماما ساخت ایران بوده و از موتور تولید داخل در آن استفاده شده است. نام تجاری فراز برای انواع محصولات جک برقی تولید این برند ایرانی ثابت است و اعداد بعد از آن بیانگر قدرت موتور جک های ریلی میباشند.این جک ریلی درب اتوماتیک قدرتی معادل 1500 کیلوگرم مناسب برای درب های به طول 6 متر میباشد. جعبه و بدنه ی خارجی فراز 15P کاملا پوشیده بوده و آن را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار به لطف داشتن استاندار حفاظتی IP44 محافظت می نماید.جک ریلی سیماران فراز 1500P از مدارهای فرمان پروتکو برای جک های خود استفاده می کند. سری جک های فراز دو سرعته است و عملکرد کاملاً بی سر و صدا دارد. علاوه بر این مزایا این محصول  دارای چشم الکتریکی برای جلوگیری از اصابت درب با افراد و وسایل نقلیه می باشد و در ضمن این جک اتوماتیک کشویی سیماران دارای طراحی است که در تمامی شرایط جوی دارای عملکرد قابل قبولی باشد.

 

 

جک پارکینگی ریلی

 

 

 

مشخصات فنی

مشخصات فنی جک پارکینگی ریلی سیماران مدل فراز 1200

جک درب کنترلی ریلی سیماران مدل فراز 1200، مدار فرمان کم نقص و توانمند پروتکو را در خود جای داده است و از این جهت امکانات زیادی را به کاربر ارائه می دهد. این جک دو سرعته است و عملکردی بسیار آرام و کم سر و صدا را به هنگام باز و بسته شدن از خود ارائه می دهد.

جک اتوماتیک کشویی سیماران جکی با توان بالا به شمار می آید و می تواند درب هایی با وزن 1200 کیلوگرم را به حرکت در آورد. عملکردی که دراین رده قابل توجه است و فراز را قادر ساخته تا درب های سنگین با طول بالای 8 متر را به راحتی پشتیبانی کند.

 

 

جک دربازکن ریلی سیماران فراز 1200 کیلوگرمی

 

ویژگی های مصحول

ویژگی های جک دربازکن ریلی سیماران مدل فراز 1200

جک برقی اتوماتیک ریلی سیماران نه چندان گران است و نه چندان ارزان و از نظر قیمتی رده متوسطی را به خود اختصاص می دهد. با این حال این جک دربازکن ریلی قابلیت ها و توانایی های بسیار بالایی دارد.

توانایی و قابلیت این محصول به مراتب بیشتر از قیمت آن است. این جک پارکینگی کشویی از ترددی روزانه بالایی برخودار و می تواند گزینه ای ارزنده برای استفاده در ساختمان های مسکونی، تجاری و ..... به شمار بیاید.

 

نقاط قوت

  • قابلیت دو سرعته بودن                                                   
  • ضد آب و ضد گرد وغبار
  • گارانتی سه ساله
  • عدم نیاز به قفل برقی
  • قابلیت ترمزگیری و توقف در برابر موانع

 

نقاط ضعف

  •  عدم پشتیبانی از برق اضطراری

 

 

جمع بندی

این درب اتوماتیک ریلی  دارای موتور ایتالیایی است و برای درب هایی تا ۱۵۰۰ کیلوگرم قابلیت کارکرد دارد و از برق ۲۲۰ ولت تغذیه می شود. این جک پارکینگی، با ویژگی هایی مانند: درب اتوماتیک ریلی الکترومکانیک، با قابلیت به حرکت در آوردن درب هایی تا وزن ۱۵۰۰ کیلوگرم، قابل استفاده برای اماکن مسکونی و تجاری، بدون نیاز به قفل برقی، حرکات درب آرام، نرم و بی صدا، قابل اتصال به گیت کنترل تردد و قابل استفاده در شرایط آب و هوایی گوناگون ۲۰- تا ۵۰+ درجه سانتی گراد، تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.

 

خرید جک ریلی درب پارکینگ سیماران 1500

چنانچه برای خانه و یا محل کار خود به دنبال یک درب ریموتی ریلی میگردید که از کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسبی برخوردار باشد و بتواند درب های سنگین تا 1500 کیلو را به راحتی جابجا نماید ما همین دستگاه را به شما پیشنهاد می دهیم تا درصورت خرابی به مشکل تامین قطعه و خدمات پس از فروش مواجه نشوید.


جک ریلی ریموت کنترلی درب پارکینگ